Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PernilleogLouis skriver: Mig i dette øjeblik bruger ingen make-up og håret er ofte sat op i hverdagen
Mig i dette øjeblik bruger ingen make-up og håret er ofte sat op i hverdagen
Hvor har du bare noget flot hår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
esioul skriver: Hvor har du bare noget flot hår
Tak er også meget glad for det
Lidt mascara og øjnbrynene bliver tegnet op (har nærmest hvide hår -_- )Håret tager mig ingen tid, når jeg laver dette hår, fordi jeg ordner det aftenen før vha denne DEJLIGE guide (som er super nem ) - jeg tager altså abre håret "ud" og reder det.
Her er guiden: http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Laekkert-haar/2012-49-kroeller-i-langt-haar.aspx
Det tager 5 minutter at gøre mig klar når jeg har ordnet håret på den måde. Hvis jeg ikke får gjort det med krøllerne aftenen før, så ryger håret op i en knold eller hestehale
Mit hverdagslook
Det tager 10-15 minutter
-mascara på øverste vipper
-BBcream
-Eyeliner
-Øjenskygge
Mor Christa skriver: Lidt mascara og øjnbrynene bliver tegnet op (har nærmest hvide hår -_- )Håret tager mig ingen tid, når jeg laver dette hår, fordi jeg ordner det aftenen før vha denne DEJLIGE guide (som er super nem ) - jeg tager altså abre håret "ud" og reder det. Her er guiden: http://www.q.dk/Skon-fra-top-til-ta/Laekkert-haar/2012-49-kroeller-i-langt-haar.aspx Det tager 5 minutter at gøre mig klar når jeg har ordnet håret på den måde. Hvis jeg ikke får gjort det med krøllerne aftenen før, så ryger håret op i en knold eller hestehale
Ej hvor smart! Det skal helt klart prøves!
- og smuk det er du!
Maja_4000 skriver: Kæft hvor smart hvordan er dit hår naturlig?
Kæft hvor smart hvordan er dit hår naturlig?
Det er f*cking smart! Og Mega nemt ;DMit hår er som på mit profilbillede. Enormt tykt, ret langt og glat glat glat!
Miss Church skriver: Ej hvor smart! Det skal helt klart prøves! - og smuk det er du!
Mange tak og ja, det er simpelthen SÅ smart - og det er SÅ nemt, det tager 5 minutter om aftenen og så kan man bare gå i seng; morgenen efter WUPTI, store flotte krøller
Virkelig smart, og super flot! hvilken spray bruger du?
Det var sku da smart
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128