Må jeg se dit hverdagslook? (make-up og hår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.678 visninger
53 svar
49 synes godt om
18. februar 2014

Anonym trådstarter

Med 7 under samme tag føler jeg mig slet ikke for at gøre det store ud af mig om morgenen længere. Det skal max tage 5-10 minutter, og jeg plejede at tage 1 time om at blive færdig, men det er alt for stressende nu.

Hvordan er jeres hverdags sminke? og hår? hvor længe tager det? og må jeg se et billede?

Har brug for inspiration. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

twinny

Hehe. Sådan her. Det tager 5-10 min. Håret i en knold og mascara

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hehe. Sådan her. Det tager 5-10 min. Håret i en knold og mascara

åh hvor er du køn..  du er naturlig smuk siden du bare lige kan bruge 5 minutter og se så godt ud.

Tak fordi du delte dit billede  måske jeg skulle overveje en knold, så jeg ikke skal glatte det dumme hår hver morgen 

Anmeld

18. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Du får ikke et billede, desværre. Men jeg bruger ca 7min. Lidt Foundation, mascara og solpudder. Hår enten løst eller i en (pæn) hestehale, så vidt muligt. Hehe

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Du får ikke et billede, desværre. Men jeg bruger ca 7min. Lidt Foundation, mascara og solpudder. Hår enten løst eller i en (pæn) hestehale, så vidt muligt. Hehe

gør du noget ved dit hår når det er nede?

Det med billede er ok, ved nogle gerne vil være anonyme, tak fordi du delte din morgenrutine med mig

Anmeld

18. februar 2014

twinny

Anonym skriver:

åh hvor er du køn..  du er naturlig smuk siden du bare lige kan bruge 5 minutter og se så godt ud.

Tak fordi du delte dit billede  måske jeg skulle overveje en knold, så jeg ikke skal glatte det dumme hår hver morgen 

Hvor er du sød. Tak. 

Hvis jeg ska glatte mit hår tager det også nok en time og det gider jeg ikk. Vil hellere sove en time længere. Hihi. 

Jeg synes et par klassiske øreringe kan gøre rigtig meget, som man kan have i hele tiden. Også ligner det bare man gør lidt mere ud a sig selv.  

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Hvor er du sød. Tak. 

Hvis jeg ska glatte mit hår tager det også nok en time og det gider jeg ikk. Vil hellere sove en time længere. Hihi. 

Jeg synes et par klassiske øreringe kan gøre rigtig meget, som man kan have i hele tiden. Også ligner det bare man gør lidt mere ud a sig selv.  

Ja smykker kan ændre ens udseende meget, og så er en knold jo også sofistikeret i sig selv, og ret så nem 

Anmeld

18. februar 2014

twinny

Anonym skriver:

Ja smykker kan ændre ens udseende meget, og så er en knold jo også sofistikeret i sig selv, og ret så nem 

Nemlig ja og en knold er jo egentlig ikk bare en knold. Den kan bare være 'pæn' eller uglet. Også kan den jo sidde lidt til den ene eller anden side. Højt eller lavet. Så det skifter jeg meget imellem.  Så det ikke altid er ens. Hehe. 

Anmeld

18. februar 2014

Anonym trådstarter

twinny skriver:

Nemlig ja og en knold er jo egentlig ikk bare en knold. Den kan bare være 'pæn' eller uglet. Også kan den jo sidde lidt til den ene eller anden side. Højt eller lavet. Så det skifter jeg meget imellem.  Så det ikke altid er ens. Hehe. 

Må igang med at eksperimentere lidt med det Den med på siden havde jeg aldrig tænkt på, det må jeg prøve..

Tak for en masse gode fif  

Anmeld

18. februar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

gør du noget ved dit hår når det er nede?

Det med billede er ok, ved nogle gerne vil være anonyme, tak fordi du delte din morgenrutine med mig

Ja det er glattet når det er nede, så tager det måske 11min men har et job hvor løst hår ikke er praktisk, så har faktisk kun løst hår i weekenden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.