Må jeg se dit hverdagslook? (make-up og hår)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. februar 2014

twinny

Anonym skriver:

Må igang med at eksperimentere lidt med det Den med på siden havde jeg aldrig tænkt på, det må jeg prøve..

Tak for en masse gode fif  

Jaaah det er vel kun tiden der sætter grænser.  

Så lidt da. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. februar 2014

serinasmor

Hmm .. ingen Makeup ... Mest fordu jeg glemmer det ... Håret i knold, fletning (forskellig måde) eller hestehale ... Ingen billeder selfies fungerer ikke så godt for mig

Anmeld

18. februar 2014

PernilleogLouis

Mig i dette øjeblik bruger ingen make-up og håret er ofte sat op i hverdagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. februar 2014

NinaNymannMadsen

Mig til hverdag.
Har kort hår.så behøver ikk gøre noget næsten lidt voks i nogen gange.
Ellers bruger også mascara eyeliner og øjenskygge tager Ca 10 min.

Anmeld

18. februar 2014

BellaCiinea

Anonym skriver:

Med 7 under samme tag føler jeg mig slet ikke for at gøre det store ud af mig om morgenen længere. Det skal max tage 5-10 minutter, og jeg plejede at tage 1 time om at blive færdig, men det er alt for stressende nu.

Hvordan er jeres hverdags sminke? og hår? hvor længe tager det? og må jeg se et billede?

Har brug for inspiration. 

Her er mit hverdags look..

Tager ca. 10min

Anmeld

18. februar 2014

Røverdatter

Anonym skriver:

Med 7 under samme tag føler jeg mig slet ikke for at gøre det store ud af mig om morgenen længere. Det skal max tage 5-10 minutter, og jeg plejede at tage 1 time om at blive færdig, men det er alt for stressende nu.

Hvordan er jeres hverdags sminke? og hår? hvor længe tager det? og må jeg se et billede?

Mit hår er for det meste løst. Til tider sat op. Make up består af en smule foundation og mascara på de øverste vipper. Ikke andet. 

Kan godt forstå du er stresset. Personligt synes jeg bedst om mest mulig naturlighed. Derfor har jeg også perioder uden make up  

Anmeld

18. februar 2014

Janni.

Ingen makeup, kort hår og evt lidt voks i. Simpelt og nemt

Anmeld

18. februar 2014

Sitrani

Anonym skriver:

Jeg bruger ca. 15 min. på at blive klar om morgenen.. For det meste ryger det op i en stor knold højt på hovedet, jeg arbejder nemlig med børn, og det er upraktisk med løst langt hår.. Som make-up bruger jeg mascara, eyeliner på det øverste øjenlåg, lidt "rouge" på kinderne og øjenbryns-pen som matcher mine egne øjenbryn.. Det er nemt og jeg ser friskere ud end hvis jeg ikke har noget på

Anmeld

18. februar 2014

Maja_4000

Ingen billeder
Jeg har mascara på og håret i hestehale (på grund af mit arbejde skal det sættes op ) og så glatter jeg mit pandehår :b
Jeg er ude af døren max en halv time efter min alarm har ringet.. Og i den tid når jeg også at smøre madpakke til mig selv :b

Anmeld

18. februar 2014

*Pingvinen*

Jeg har en time om morgen. Men har også store børn. Nyder at pleje min hud og prioritere det meget - forbi jeg også har tid til det.
Jeg sætter næsten altid hårdt op i knold pga det skal sættes op, på mit arbejde.
Også plejer jeg min hud med olie, ansigtscreme, BB-creme, let pudder, mascara og lipgloss.
Lyder af meget, men det ser helt naturligt ud. Har svært ved slet ikke at have noget på øjnene på arbejde, da jeg har helt lyse vipper. Men har altid BB-creme, let pudder og lipgloss på.
Tror min hudpleje og makeup tager omkring 20 min.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.