Hvad skal jeres unger være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

MyLove E

Elias skal være solsikke :-D Jeg er ved at gøre den færdig lige nu :-):-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

Mor Christa

Muhmi skriver:

Haha, man er skam ikke kedelig fordi man køber... JEG er i hvert fald ikke kedelig... Hehehehehe

Tænkte faktisk også at købe Jake kostume (Silas er vild med ham) Men jeg synes bare ikke der er nok i det på én eller anden måde

Well, sidste år var min dreng halv elefant - han ville simpelthen ikke have hatten på, så han havde kun dragten på Og året før det var han ko, dvs han havde sin CHAMP heldragt med kopletter på og det var dét  
Så i år er dette kostume meget mere end vi plejer. hehe 

Anmeld

16. februar 2014

Janni.

Muhmi skriver:

Årh ja, det har jeg egentlig slet ikke taget med i mine beregninger... Hvornår er det fastelavn? hehehee

søndag d. 2/3. så nogen steder holde de det om fredagen eller mandagen..

Anmeld

16. februar 2014

helle85

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Nå, her er det, hvad skal jeres solstråler være?

Ved ikke helt om vi klæder Rune ud, han er jo stadig så lille... ? 

min dreng skal være drakula som han fik til halloween men ikke brugte og da han højst sandsynlig heller ikke vil klædes ud til fastelavn så få han lov til at være det samme

min datter skal enten være heks som til halloween eller også overvejer jeg om jeg skulle forsøge at lave noget ligne de 2 her

Anmeld

16. februar 2014

Louise H.

Isabella på knap 2 år skal være smølfine :-)
Vi gad ikke smide en masse penge i et kostume hun kun skal bruge et par timer, så jeg fandt et brugt til 50 kr. Og det er bare helt fantastisk synes jeg, for det virker slet ikke så kostume agtigt

Anmeld

16. februar 2014

PernilleogLouis

Ironmann har han valgt i år��

Anmeld

16. februar 2014

Krussedulle

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Sikke en sej pirat han bliver!!

Mine skal være Clonetrooper , bi og jordbær

Anmeld

16. februar 2014

Nadia&Daniel

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Laura har selv valgt i år - og det blev denne:

http://www.br.dk/brands/minnie-mouse/minnie-mouse- kjole-med-prikker?id=628741&vid=432616

Anmeld

16. februar 2014

Moooooooartilto:)

Profilbillede for Moooooooartilto:)
Mor til to rigtig dejlige børn <3
Min søn på næsten 5 valgte at han og lille søster skulle være smølfer smølferne er ret så populær her hjemme for tiden ;D

Anmeld

16. februar 2014

Bshizzle

Min dreng på 2 år skal være Brandmand (indsatsleder) efter sin Far 

Og den store dreng på 8 år vil være Ninja! (Som sidste år). Så det får han da lov til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.