Hvad skal jeres unger være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

modesty

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Nå, her er det, hvad skal jeres solstråler være?

Ved ikke helt om vi klæder Rune ud, han er jo stadig så lille... ? 

Han skal være dinosaur. Det største hit havde nok været robot, men han er for lille til at kunne administrere et kostume af papkasser, så det gik ikke. 

Jeg fandt et rigtig fint et på trendsales billigt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

trunte89

Sara skal være prinsesse super moshi.. Eller noget i den stil!

Anmeld

16. februar 2014

Dot D

Sophie vil være piratprinsesse/piratpige og Sophus har ikke fundet på noget endnu

Anmeld

16. februar 2014

Sujan

Min datter er 2 år. Og vil kun være prinsesse!!!
Jeg er ikke meget for de klædud dragter man kan købe, synes de er gudelige (er mig der er sær??) så har købt et tylskørt en fin lyserød bluse og lavet noget prinsesse tilbehør...
Men er rigtig fint og hun kan bruge det bagefter og kan bevæge sig godt i det og giver ikke de store problemer for dagplejemoren...

Sidste år gik hun ikke endnu. Så der havde min mor lavet en sommerfuglelarve af en natdragt og syet stof bagpå med pladevat i så det bølgede hen af ryggen. Og så en stribe pels på.... Hun var så fin:-)
I kan lige få et billed med. Huen er ikke så vellykket og røg hurtig af.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea vil være Colombo kat. Det er vores 1 kat, og han er sort/hvid. Og jeg er selv ved at sy det.

Kæresten syntes også Alberte slå klædes ud, så de var ude og handle i går. Og det blev også en lille kat. Vh Stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
To sørøver. Skal i gang i morgen med at lave det.

Anmeld

16. februar 2014

Kay

elna skal være tigerdyr  måske med et prinsesse tvist... vi var forbi br i dag for at finde et vende spil, det havde de så ik... men elna faldt pladask for et sæt med armbånd, halskæde og diadem... og det er jo hendes gavekort så hun fik lov at købe det 

Anmeld

16. februar 2014

2babygirls

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Nå, her er det, hvad skal jeres solstråler være?

Ved ikke helt om vi klæder Rune ud, han er jo stadig så lille... ? 

Madeleine 3,4 år vil være prinsesse
Anemone 1 år skal være løve

Anmeld

16. februar 2014

Muhmi

Hvor er det nogle fede idéer i har! Glæder mig til Silas og Rune kan være klædt på som pot og pande eller sådan noget haha

Tror vi har besluttet os for at Rune skal være en mariehøne.. Jeg ville jo gerne at han blev Peter Plys  Men Anders gider slet ikke det trip som jeg har med Peter Plys og vennerne, men hey, det er mig der køber ting til ungerne, mig der bestemmer hahaha

Anmeld

16. februar 2014

Janni.

Faktisk ingenting! Vi havde planlagt at han skulle være cowboy men da de holder fastelavn i legestuen den dag, Silas holder, bliver de hjemme.

Og han starter i børnehaven om mandagen, og dér holder de fastelavn om fredagen af hensyn til alle de nye børn..
Så han går glip af det begge steder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.