Hvad skal jeres unger være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. februar 2014

Ciss

Jeg skal forsøge at lave et fly-kostume til lillebror i aften. Jeg regner med at lave vinger, som man kan tage på armene (fæstet med elastikløkker) og så en hue med propel. Krysser fingrer for at han vil kunne lide det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2014

Troldemommi

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Nå, her er det, hvad skal jeres solstråler være?

Ved ikke helt om vi klæder Rune ud, han er jo stadig så lille... ? 

Johanne er inde i prinsesse fasen, jeg har spurgt hende flere gange om hun ikke vil være noget andet end hun er hver dag, men nej, hun er og vil være en prinsesse 

Monica

Anmeld

17. februar 2014

liten-mamma

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Nå, her er det, hvad skal jeres solstråler være?

Ved ikke helt om vi klæder Rune ud, han er jo stadig så lille... ? 

Min datter vil være 14 mdr. til fastelavn, så hun skal bare være en lille leopard  

Anmeld

17. februar 2014

Levi&LilysMor

Min dreng på 2 år fik valget mellem tigerdyret og spidermand  Han valgte tigerdyret 

Anmeld

17. februar 2014

M&F&C

Herhjemme har storesøster valgt at de begge skal være Minnie Mouse .... og må nok sige det er et godt valg hun har truffet

Tøj købt i H&M (kan godt lide at de ikke ligner standard Minnie fra BR )

Til den mindste (15 mdr) - en fin, rød Minnie kjole med Minnie på maven - den har lange, sorte ærmer, sorte leggins og Minnie hjemmesko. Og da hun ejer en rigtig bundesliga frisure (helt kort top og lang i nakken) og IKKE gider hårbøjler, maler jeg et par fine ører højt i panden og sort næsetip.
Til den store (5 år) - T-Shirt med Minnie print på maven, strut skørt, sorte strømpebukser, sort langærmet bluse, fine ballerina sko med kæmpe sløjfe på, sorte finger handsker, håret bliver sat i to knolder og farvet sort som ører og dertil hårbøjle med kæmpe sløjfe fra Tiger, og så ansigtet malet i panden så det får Minnie form og sort næsetip.

Behøver jeg sige, jeg GLÆDER MIG til at klæde dem ud. Og samtidig nyde tanken om at tøjet kan genbruges til alm hverdag

Fedt pirat kostume til din knægt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.