Hvad skal jeres unger være...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2014

Moma

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2014

TbCp

Min store pige på 6 år skal være troldmand. Er i fuld gang med at få lavet det sidste.

min søn skal være soldat, min mor har syet et supersmart sæt til ham. Næste mandag skal de holde fastelavn i legestuen, det bliver den første af 3 fastelavner han skal til og der tror jeg han skal være noget andet, mest fordi jeg ikke vil have han får ødelagt sit soldatertøj inden de 2 andre fastelavner.

Anmeld

16. februar 2014

Nov26

Min søn skal være politibetjent

Anmeld

16. februar 2014

Clisolka

Jeg ved ikke helt hvad Bella skal være endnu, hun ombestemmer sig lidt for meget - men hun peger hele tiden på dinosaurus i BR-kataloget ret tit, så det tror jeg hun skal være

Anmeld

16. februar 2014

Francisca

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Nå, her er det, hvad skal jeres solstråler være?

Ved ikke helt om vi klæder Rune ud, han er jo stadig så lille... ? 

Lilje på 20 måneder skal være ballerina

Det er dejligt for hende at have på og hun kan bevæge sig hvilket er meget vigtigt da hun er en krudtugle

Anmeld

16. februar 2014

ESV

Emilie skal være Merida fra modig filmen

Anmeld

16. februar 2014

lycly

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Puha... Efter en hæsblæsende budrunde på fb, fik jeg ENDELIG købt et piratkostume som vi syntes var fedt til Silas... Sidder stadig med pulsen oppe haha  Vi har ledt med lys og lygte efter noget fedt pirattøj og endelig fandt vi et som bare var perfekt og jeg vandt heldigvis hihi

Julia skal være humlebi, så syer min mor et tylskørt i sort og gult tyl

Markus skal være smølf

Anmeld

16. februar 2014

M (:

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Vi klæder ikke Hjalte ud i år, da vi ikke skal til fastelavn, og han vil kun være lige knap 1 år til den tid. 

Anmeld

16. februar 2014

MissTas

Muhmi skriver:

til fastelavn?

Her skal annastacia være pippi langstrømpe i år

Anmeld

16. februar 2014

Laulund87

Maria skal være klovn og hun bliver så nuttet med rød næse og maling i hovedet

Nægter at give 3-400 kr et kostume og så fandt vi et klovnekostume i Lidl til 40 kr og Maria var vild, så det blev det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.