Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stort tillykke med spiren
Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige, og vi havde denne tvillingeklapvogn. Den var alle pengene værd og vi var så glade for den.
http://www.barnevognshuset.dk/product/city-mini-tvilling-790/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Stort tillykke med spiren Der er 17 mdr. mellem vores dreng og pige, og vi havde denne tvillingeklapvogn. Den var alle pengene værd og vi var så glade for den. http://www.barnevognshuset.dk/product/city-mini-tvilling-790/
det er også dej jeg har kigget mest på... mest fordi vi har en city elite til elna... og tænker måske at prøve at finde sådan en der brugt
syntes bare ik der står noget om, om der kan være lift i...
men på den anden side så tror jeg det bliver et oktober barn (kender ik termin endnu) og vi har voksi pose... så måske er det slet ik nødvendigt med lift
Kay skriver: syntes bare ik der står noget om, om der kan være lift i... men på den anden side så tror jeg det bliver et oktober barn (kender ik termin endnu) og vi har voksi pose... så måske er det slet ik nødvendigt med lift
Maria&Lukas skriver: Sæderne kan kun ligges 150 grader ned
Sæderne kan kun ligges 150 grader ned
arhhh ja så er det derfor...
vi må tage en tur i barnevogns huset eller i ønskebørn i rødovre og snakke med thomas... han har før været i kærebørn i lyngby og han er så dygtig!
Kay skriver: arhhh ja så er det derfor... vi må tage en tur i barnevogns huset eller i ønskebørn i rødovre og snakke med thomas... han har før været i kærebørn i lyngby og han er så dygtig!
Maria&Lukas skriver: Havde nemlig selv kigget på gt'en. Men det går jo desværre ikke /:Synes godt nok at det er svært. Og har ikke lang tid endnu.
Havde nemlig selv kigget på gt'en. Men det går jo desværre ikke /:Synes godt nok at det er svært. Og har ikke lang tid endnu.
Syntes gt'en lyder ret smart...
Kay skriver: Syntes gt'en lyder ret smart...
Maria&Lukas skriver: Ja, men den kan heller ikke lægges helt ned /:
Ja, men den kan heller ikke lægges helt ned /:
Nej men man kan købe en barnevogns del til gt'en ik?
Kay skriver: Nej men man kan købe en barnevogns del til gt'en ik?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128