søskende vogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2014

Kay

lineog4 skriver:

Først tillykke. 

Min erfaring er jeg ikke havde behov for den  Kan ikke huske selvom jeg vrider hjernen hvor gammel Ella er. Men Liam var 2 år 8 mnd da vi fik Linus og jeg havde købt en brugt emmaljunga klapvogn. Den var ikke bred nok til liften kunne være der og jeg følte Linus var for udsat bare i klapvognene da han var nyfødt. 

Jeg havde i stedet Liam siddende på barnevognen og hvis han blev træt havde jeg Linus i slynge og Liam i barnevognen. Og meget hurtigt var han så stor så han gerne ville gå - tror min klapvogn til begge to var ude og trille max 4 gange og jeg havde endda ikke bil som transport middel. Derimod blev barnevognen trillet rundt med begge to i.

Elna er kun 2 og ca 1 måned når det er og jeg tager tit på tur hvor de sover ude og hjem til mine forældre 1 time i tog fra os... Så er sikker på at jeg får brug for den... Har tænkt baby jogger for der kan liften være i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2014

lineog4

Kay skriver:

Elna er kun 2 og ca 1 måned når det er og jeg tager tit på tur hvor de sover ude og hjem til mine forældre 1 time i tog fra os... Så er sikker på at jeg får brug for den... Har tænkt baby jogger for der kan liften være i 

Så ville jeg også have... Altså pga alder, for jeg var også på tur, men de sov på skift 

Vil så ikke foreslå emmaljunga fordi du ikke kan have en lift - jeg kunne i hvert fald ikke lide den helt lille lå så ubeskyttet

Anmeld

13. februar 2014

Lukas&Liam<3

Der findes også en anden emmaljunga som man kan købe en barnevognskasse til. Der er bedre plads og den er super fed at køre med. Har set den i ønskebørn og ville ønske jeg selv havde råd.
Vi skal nemlig selv ha en, har termin om 3 uger og der bliver 13-14 måneder imellem. Så det er et must

Og mange gange tillykke

Anmeld

14. februar 2014

Kay

lineog4 skriver:

Så ville jeg også have... Altså pga alder, for jeg var også på tur, men de sov på skift 

Vil så ikke foreslå emmaljunga fordi du ikke kan have en lift - jeg kunne i hvert fald ikke lide den helt lille lå så ubeskyttet

Nej der skal være plads til lift :-)

Anmeld

14. februar 2014

Kay

Maria&Lukas skriver:

Der findes også en anden emmaljunga som man kan købe en barnevognskasse til. Der er bedre plads og den er super fed at køre med. Har set den i ønskebørn og ville ønske jeg selv havde råd.
Vi skal nemlig selv ha en, har termin om 3 uger og der bliver 13-14 måneder imellem. Så det er et must

Og mange gange tillykke

Jatænker også at det ikke kan undværes... 

Og mange tak 

Anmeld

14. februar 2014

Nadia&Daniel

Kay skriver:

ja jeg er fandemer gravid igen  mig der ikke har æl og havde en sa i slut december er allerede gravid igen... 

skal til termins scanning på mandag kl14

nå men nok om det... har i et godt råd angående søskende vogne?

ville gerne havde en der kunne ligges helt ned seperat, så den lille kan sove og elna kan sidde op... 

den må også godt være nem at slå sammen... 

kan i anbefale en god vogn?

Hvor er det bare fantastisk for Jer - stort tillykke
Jeg har heller ingen erfaring med søskendevogne, ville blot sige tillykke til Jer

Anmeld

14. februar 2014

Kay

Nadia&Daniel skriver:

Hvor er det bare fantastisk for Jer - stort tillykke
Jeg har heller ingen erfaring med søskendevogne, ville blot sige tillykke til Jer

tak 

Anmeld

14. februar 2014

tarkoflen

Kay skriver:

ja jeg er fandemer gravid igen  mig der ikke har æl og havde en sa i slut december er allerede gravid igen... 

skal til termins scanning på mandag kl14

nå men nok om det... har i et godt råd angående søskende vogne?

ville gerne havde en der kunne ligges helt ned seperat, så den lille kan sove og elna kan sidde op... 

den må også godt være nem at slå sammen... 

kan i anbefale en god vogn?

Wuhuuuu stort tillykke! Hvor er det bare fantastisk og sikke en lille mirakelbaby der gemmer sig i maven

Aner intet om søskendevogne, men ville bare sige tillykke

Anmeld

14. februar 2014

Kay

tarkoflen skriver:

Wuhuuuu stort tillykke! Hvor er det bare fantastisk og sikke en lille mirakelbaby der gemmer sig i maven

Aner intet om søskendevogne, men ville bare sige tillykke

ja... føler det også som lidt af et mirakkel  

Anmeld

14. februar 2014

tarkoflen

Kay skriver:

ja... føler det også som lidt af et mirakkel  

Det er det også!

Spændende hvor langt du så er henne Det er jo ikke til at vide... det må du lige smide en update på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.