Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Ja det kan vores Teutonia team Cosmo.. Og så smider du bare en lift i..
Ja det kan vores Teutonia team Cosmo.. Og så smider du bare en lift i..
Tak Og den er let og medgørelig?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LJMNA skriver: Der er 11 mdr mellem mine yngste, hvor den mindste lige er blevet 1 mdr. Jeg kører rundt med en emmaljunga super viking, elsker den og når den store bliver for stor til klapvogn kan selve vognen laves om til en enkelvogn
Der er 11 mdr mellem mine yngste, hvor den mindste lige er blevet 1 mdr.
Jeg kører rundt med en emmaljunga super viking, elsker den og når den store bliver for stor til klapvogn kan selve vognen laves om til en enkelvogn
Det lyder smart
Moma skriver: Ved intet om søskendevogne. Men vil bare ønske dig stort tillykke! Sikke en fantastisk nyhed
Ved intet om søskendevogne. Men vil bare ønske dig stort tillykke!
Sikke en fantastisk nyhed
Ja det er det
Kay skriver: Det lyder smart
Den er så lækker
vi havde ellers købt en brugt emmaljunga cerox 360, men vi ku ikk ha en lift i den og at fortælle en på 11 mdr at hun ikk må pille ved lillebror, er jo umuligt hehe
Og hov, tillykke
LJMNA skriver: Den er så lækker vi havde ellers købt en brugt emmaljunga cerox 360, men vi ku ikk ha en lift i den og at fortælle en på 11 mdr at hun ikk må pille ved lillebror, er jo umuligt hehe
Ja det tror jeg gerne
LJMNA skriver: Og hov, tillykke
Mange tak
Kay skriver: Tak Og den er let og medgørelig?
Super nem og lækker og den kan både være forudvendt og modsat..
ønskebarn74 skriver: Super nem og lækker og den kan både være forudvendt og modsat..
Smart :-)
Kay skriver: Smart :-)
Og den har en kæmpe varekurv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128