Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maria&Lukas skriver: Nej det tror jeg da ikke
Nej det tror jeg da ikke
City Mini GT twin kan bruges som alm klapvogn, men også som barnevogn helt fra starten (køb da 2 barnevognskasser)
http://www.barnevognshuset.dk/product/babyjogger-city-mini-gt-twin-1756/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: City Mini GT twin kan bruges som alm klapvogn, men også som barnevogn helt fra starten (køb da 2 barnevognskasser) http://www.barnevognshuset.dk/product/babyjogger-city-mini-gt-twin-1756/
Maria&Lukas skriver: Det kan jeg da godt se står der bare intet om andre steder. Må høre min veninde det er hendes papmor der ejer butikken
Det kan jeg da godt se står der bare intet om andre steder. Må høre min veninde det er hendes papmor der ejer butikken
Maria&Lukas skriver: Fandt lige billeder af det, men det ser ud som om man også kan få det til den der ikke hedder gt
Fandt lige billeder af det, men det ser ud som om man også kan få det til den der ikke hedder gt
uhhh link kan ik finde det nemlig
Kay skriver: uhhh link kan ik finde det nemlig
Maria&Lukas skriver: Bare søg babyjogger city mini gt i google billeder
Bare søg babyjogger city mini gt i google billeder
har gjort der kom ik noget
Kay skriver: har gjort der kom ik noget
Maria&Lukas skriver: Ved ikke hvor jeg ikke kan linke til ting fra min søgning :s
Ved ikke hvor jeg ikke kan linke til ting fra min søgning :s
tak uhhh sådan en gad jeg virkelig godt
Kay skriver: tak uhhh sådan en gad jeg virkelig godt
Kay skriver: ja jeg er fandemer gravid igen mig der ikke har æl og havde en sa i slut december er allerede gravid igen... skal til termins scanning på mandag kl14 nå men nok om det... har i et godt råd angående søskende vogne? ville gerne havde en der kunne ligges helt ned seperat, så den lille kan sove og elna kan sidde op... den må også godt være nem at slå sammen... kan i anbefale en god vogn?
ja jeg er fandemer gravid igen mig der ikke har æl og havde en sa i slut december er allerede gravid igen...
skal til termins scanning på mandag kl14
nå men nok om det... har i et godt råd angående søskende vogne?
ville gerne havde en der kunne ligges helt ned seperat, så den lille kan sove og elna kan sidde op...
den må også godt være nem at slå sammen...
kan i anbefale en god vogn?
Isabell (Nov. 2009)
Elina (Sep. 2012)
Adrien (Juni 2020)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128