Det er meget svært at svare på. Jeg kan være mere bange og bekymret end jeg var før, for jeg tænker hele tiden på, om det er noget der kan gå ud over min søn. Altså hvis man står overfor et valg, så er min søn min første prioritet i mine valg, hvorimod hvis jeg ingen børn havde, så havde jeg ikke skulle tænke på andre end mig selv.
Jeg er mere lykkelig nu end jeg var før, og livet giver mere mening synes jeg. Nogle ting er hårdere med børn, hvor andre ting er nemmere med børn. Min søn gør mig glad som ingen anden kan gøre mig, og når jeg skal kæmpe mere end jeg plejer, gør jeg det for hans skyld. Det er ikke altid lige nemt, men tænker man på den guldklump man har, så får man pludselig en anden energi og gå-på-mod. Børn gør et eller andet ekstra ved en, det tror jeg ikke rigtig man kan komme udenom.
Alt i alt er jeg mere glad med børn samt mere bekymret, da jeg har et helt andet ansvar med børn end hvis jeg ikke havde børn.
Gud hvor jeg elsker min søn højt og hvor ville jeg på ingen måde være foruden ham

Dit spørgsmål fik lige sat mine følelser igang
Anmeld