Fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Michelle21 skriver:

Jeg håber bare snart han gerne vil ud

Det kan jeg godt forstå hvis man bare havde en dag at gå ud fra var det lidt nemmere.
Jeg har snart 4 uger til termin, og er også vildt utålmodig nu fødte sidst 39+2 og forventer ikke at føde senere. Det bliver godt nok uludeligt hvis jeg gør

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Jeg havde heller ikke noget fra kl 21 til kl 8

Men er det ikk meningen der skal komme meget og man skal blive våd, og så lugter det vel ikk??

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Maria&Lukas skriver:

Det kan jeg godt forstå hvis man bare havde en dag at gå ud fra var det lidt nemmere.
Jeg har snart 4 uger til termin, og er også vildt utålmodig nu fødte sidst 39+2 og forventer ikke at føde senere. Det bliver godt nok uludeligt hvis jeg gør

Hiih jaa.. det er farligt og føde før tid hvis man så går over tid næste gang

Anmeld

5. februar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Men er det ikk meningen der skal komme meget og man skal blive våd, og så lugter det vel ikk??

Hvis det lugter kan det være grundet svangerskabsforgiftning...

Om aften var det ikke vildt meget - kunne ikke fylde mit trusse indlæg, men næste dag om morgnen var det godt fyldt mit trusse indlæg.

Da vi ankom til FG kunne jeg heller ikke fylde et bind, derfor jeg endte med at få en gyn undersøgelse for at være sikker.

Anmeld

5. februar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Om aften var det ikke vildt meget - kunne ikke fylde mit trusse indlæg, men næste dag om morgnen var det godt fyldt mit trusse indlæg.

Da vi ankom til FG kunne jeg heller ikke fylde et bind, derfor jeg endte med at få en gyn undersøgelse for at være sikker.

Anmeld

5. februar 2014

Lotus86

Det lyder lidt som mit forløb. Da jeg vågnede om morgenen og stod op, kunne jeg med det samme mærke at noget sev, det gjorde det løbende igennem hele dagen, men aldrig nok til at fylde et bind på en time. Ringede til fødegangen om aftenen, kom til tjek, jm mente ikke det var vandet, blev dog alligevel scannet, scanningen viste at jeg stort det ikke havde noget fostervand tilbage, så de kunne alligevel ikke udelukke at det var vandet der havde sevet hele dagen, så jeg blev sat igang, ( var 39+5). Jeg er overbevist om at det var vandet, især når der nærmest ikke var noget, så jeg ville give fødegangen et kald

Anmeld

6. februar 2014

Michelle21

Lotus86 skriver:

Det lyder lidt som mit forløb. Da jeg vågnede om morgenen og stod op, kunne jeg med det samme mærke at noget sev, det gjorde det løbende igennem hele dagen, men aldrig nok til at fylde et bind på en time. Ringede til fødegangen om aftenen, kom til tjek, jm mente ikke det var vandet, blev dog alligevel scannet, scanningen viste at jeg stort det ikke havde noget fostervand tilbage, så de kunne alligevel ikke udelukke at det var vandet der havde sevet hele dagen, så jeg blev sat igang, ( var 39+5). Jeg er overbevist om at det var vandet, især når der nærmest ikke var noget, så jeg ville give fødegangen et kald

Okay mange tak

Anmeld

6. februar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Jeg tror bestemt ikke jeg har svagreskabsforgiftning

Men udflåd kan jo også lugte  

Anmeld

6. februar 2014

Lukas&Liam<3

Er der sket mere i løbet af natten?

Anmeld

6. februar 2014

Michelle21

Maria&Lukas skriver:

Er der sket mere i løbet af natten?

Jeg har haft nogle veer der ikke ville udvikle sig '(IGEN)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.