Fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Michelle21

Alberthe_iben skriver:

hmm... Jeg skal ikke gøre mig klog på dette! Men tror måske jeg havde ringet til FG og bare lige fortælle at du oplever sådan og sådan.... Måske vil de gerne have dig ind eller også siger de at du skal vente til du mærker veer eller fostervandet rent faktisk går. Jeg ved det ikke, men jeg havde nok slev ringet!

Okay, synes bare det svært om det bare er udflåd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Alberthe_iben

Michelle21 skriver:

Okay, synes bare det svært om det bare er udflåd

Ja, det kan jeg godt forstå, men når du siger at hvis du sidder ned så siver det lidt, så tænker jeg at det godt kan være fostervand. Mit viste sig kun at være udflåd og der kom ikke noget, hverken når jeg sad, rejste mig eller gik ture.. jeg var bare lige pludselig meget våd, men der kom ikke mere... 

Anmeld

5. februar 2014

Fuglemor

Michelle21 skriver:

Okay.. er bare så bange for der skal ske noget uden jeg opdager det..

Tro mig. Du skal nok opdage når der sker noget. Men hvis du er mere tryg ved at ringe til fg så gør det. 

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Alberthe_iben skriver:

Ja, det kan jeg godt forstå, men når du siger at hvis du sidder ned så siver det lidt, så tænker jeg at det godt kan være fostervand. Mit viste sig kun at være udflåd og der kom ikke noget, hverken når jeg sad, rejste mig eller gik ture.. jeg var bare lige pludselig meget våd, men der kom ikke mere... 

Det skal lige siges jeg altid har døjet med meget udflåd.. 

Ved ikk om det siver, der kommer lidt engang imellem

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Fuglemor skriver:

Tro mig. Du skal nok opdage når der sker noget. Men hvis du er mere tryg ved at ringe til fg så gør det. 

Jeg skal til samtale der i morgen.. ved ikk om jeg bare skal se tiden an

Anmeld

5. februar 2014

Annemette07

Michelle21 skriver:

Jeg skal til samtale der i morgen.. ved ikk om jeg bare skal se tiden an

Du skal også passe på med at vente for længe, for er det fostervand skal baby gerne ud inden 18 timer, da der ellers skal gives antibiotika :-) ikk for at skræmme dig altså :-)

Anmeld

5. februar 2014

L&V

Et bind skal være våde som i gennemblødt i løbet af en time også kan man lugte forsket på tis, udflåd eller fostervand(lækkert er det ikke men en go måde at tjekke på)

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Annemette07 skriver:

Du skal også passe på med at vente for længe, for er det fostervand skal baby gerne ud inden 18 timer, da der ellers skal gives antibiotika :-) ikk for at skræmme dig altså :-)

Ja ved jeg godt

Men der er ikk noget nu

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Et bind skal være våde som i gennemblødt i løbet af en time også kan man lugte forsket på tis, udflåd eller fostervand(lækkert er det ikke men en go måde at tjekke på)

Det har jeg overhovedet ikk til, det virker lidt som udflåd der kommer, det kan vel også mærkes??

Anmeld

5. februar 2014

L&V

Michelle21 skriver:

Det har jeg overhovedet ikk til, det virker lidt som udflåd der kommer, det kan vel også mærkes??

pas har fået taget vandet begge gange.. men da jeg var til tjek for at se om det sev var det det svar jeg fik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.