Fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2014

Michelle21

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

pas har fået taget vandet begge gange.. men da jeg var til tjek for at se om det sev var det det svar jeg fik

Okay.. og det har jeg slet ikk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Sådan gjorde det for mig, og der kom mest da jeg lå ned. så da jeg var på fødegangen og fik et bind udleveret skulle jeg gå 1 time og der var ikke en dråbe. Men når jeg lagde mig da de skulle undersøge mig kom der lidt.

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Maria&Lukas skriver:

Sådan gjorde det for mig, og der kom mest da jeg lå ned. så da jeg var på fødegangen og fik et bind udleveret skulle jeg gå 1 time og der var ikke en dråbe. Men når jeg lagde mig da de skulle undersøge mig kom der lidt.

Var det dit vand??

Anmeld

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Maria&Lukas skriver:

Ja

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Maria&Lukas skriver:

Ja

Okay tak

Anmeld

5. februar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Okay.. og det har jeg slet ikk

Ring til dem søde. Enten ber de dig om at afvente eller også skal du lige ind og have det undersøgt. Hos mig fik jeg til sidst en gyn. undersøgelse, da de ikke kunne se noget ellers, men det jeg beskrev lød som det var begyndt at sive.

Bare for hvis det er begyndt at sive skal du i behandling 18 timer efter.

Dine veer behøver ikke være begyndt . Mine begyndte først efter 20 timer hvor jeg havde set det første vand. Og fra første ve til jeg havde født gik der 13,5 timer.

Anmeld

5. februar 2014

Lukas&Liam<3

Michelle21 skriver:

Okay tak

Håber det er det
Mit startede omkring kl 7 om morgenen og lige da jeg satte mig i sofaen efter vi havde været på fødegangen begyndte veerne (kl 14 ca mener jeg)
Var på fødegangen igen omkring kl 16 og der tog de vandet så det gik i en stor skylle for atsætte mere gang i det

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Dianabk skriver:

Ring til dem søde. Enten ber de dig om at afvente eller også skal du lige ind og have det undersøgt. Hos mig fik jeg til sidst en gyn. undersøgelse, da de ikke kunne se noget ellers, men det jeg beskrev lød som det var begyndt at sive.

Bare for hvis det er begyndt at sive skal du i behandling 18 timer efter.

Dine veer behøver ikke være begyndt . Mine begyndte først efter 20 timer hvor jeg havde set det første vand. Og fra første ve til jeg havde født gik der 13,5 timer.

Okay tak søde, men der er ingenting nu.. jeg har ikke haft noget længe og det jeg har lugter lidt (undskyld detajler) men jeg har bare hørt at fostervand ikke lugter.. 

og jeg er slet ikke våd i bukserne eller noget  

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Maria&Lukas skriver:

Håber det er det
Mit startede omkring kl 7 om morgenen og lige da jeg satte mig i sofaen efter vi havde været på fødegangen begyndte veerne (kl 14 ca mener jeg)
Var på fødegangen igen omkring kl 16 og der tog de vandet så det gik i en stor skylle for atsætte mere gang i det

Jeg håber bare snart han gerne vil ud

Anmeld

5. februar 2014

Dianabk

Michelle21 skriver:

Okay tak søde, men der er ingenting nu.. jeg har ikke haft noget længe og det jeg har lugter lidt (undskyld detajler) men jeg har bare hørt at fostervand ikke lugter.. 

og jeg er slet ikke våd i bukserne eller noget  

Jeg havde heller ikke noget fra kl 21 til kl 8

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.