Fostervand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
42 svar
6 synes godt om
5. februar 2014

Michelle21

Hej piger, hvordan ved man om ens vand er begyndt at sive??

Er 40+6 idag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2014

Annemette07

Michelle21 skriver:

Hej piger, hvordan ved man om ens vand er begyndt at sive??

Er 40+6 idag

De siger hvis man fylder et bind på en time :-)

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Annemette07 skriver:

De siger hvis man fylder et bind på en time :-)

Okay.. jeg har slet ikk nok til et bind, men der kommer noget en gang imellem om det er udflåd ved jeg ikk ( undskyld detaljer) 

Anmeld

5. februar 2014

Alberthe_iben

Jeg har selv været til observation for fostervand der siver og jeg fik af vide jeg skulle gå meget rundt og prøve at rejse og sætte mig flere gange og hvis mine trusser blev våde, var det et tegn på at det godt kunne være foster vand. Men fik dog af vide at ens udflåd bliver meget vandet her i sidste del af graviditeten. men hvis du er i tvivl så ring til FG, du er jo over termins dato...

Håber din basse kommer snart

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Alberthe_iben skriver:

Jeg har selv været til observation for fostervand der siver og jeg fik af vide jeg skulle gå meget rundt og prøve at rejse og sætte mig flere gange og hvis mine trusser blev våde, var det et tegn på at det godt kunne være foster vand. Men fik dog af vide at ens udflåd bliver meget vandet her i sidste del af graviditeten. men hvis du er i tvivl så ring til FG, du er jo over termins dato...

Håber din basse kommer snart

der kommer kun en lille smule når jeg sidder, ikk rigtig noget når jeg går eller noget  

Taak håber jeg virkelig også 

Anmeld

5. februar 2014

Alberthe_iben

Michelle21 skriver:

der kommer kun en lille smule når jeg sidder, ikk rigtig noget når jeg går eller noget  

Taak håber jeg virkelig også 

Hvis baby linger ned i bækkenet, er det muligt at han rent faktisk ligger og blokere lidt for fostervandet... Hvor længe har det sivet??

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Alberthe_iben skriver:

Hvis baby linger ned i bækkenet, er det muligt at han rent faktisk ligger og blokere lidt for fostervandet... Hvor længe har det sivet??

Han ligger meget dybt i bækkenet.. 

Jamen det begyndte her for et par timer siden.. men det kommer og går..

Anmeld

5. februar 2014

Fuglemor

Mit foster vand gik i en skylle men over flere gange. Vores datter havde lagt så hun dækkede for at det kunne komme ud. Så det er jo muligt han ligger sådan

Anmeld

5. februar 2014

Alberthe_iben

hmm... Jeg skal ikke gøre mig klog på dette! Men tror måske jeg havde ringet til FG og bare lige fortælle at du oplever sådan og sådan.... Måske vil de gerne have dig ind eller også siger de at du skal vente til du mærker veer eller fostervandet rent faktisk går. Jeg ved det ikke, men jeg havde nok slev ringet!

Anmeld

5. februar 2014

Michelle21

Fuglemor skriver:

Mit foster vand gik i en skylle men over flere gange. Vores datter havde lagt så hun dækkede for at det kunne komme ud. Så det er jo muligt han ligger sådan

Okay.. er bare så bange for der skal ske noget uden jeg opdager det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.