øhhh??? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2014

GUSO

Åhhh jeg krydser for at en ny spire har sat sig fast XXXX

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2014

LMX

Jeg håber og krydser for at den er der! 

Tillykke 

Anmeld

2. februar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

Ringede lige 1813 for at høre og lægen siger at det er en graviditet og ikke kan være den gamle...

Ih hvor vildt! Kæmpe tillykke!! Vh stine

Anmeld

2. februar 2014

Kay

StineW79 skriver:

Ih hvor vildt! Kæmpe tillykke!! Vh stine

Tak... Ved ik hvor meget jeg tør tro på det endnu... Skal ned og ha hpv stik i morgen... Hvis jeg må og der spørg jeg lige om de ikke vil tage en bp

Anmeld

2. februar 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg ville få taget en blodprøve,for desværre kan der være HCG i kroppen i op til 10 uger efter en abort,også er det meget forskelligt,hvor hurtigt HCG falder.

Da jeg havde et vindæg var mit HCG 27 i 4+2,og det var først i 0, 3 uger efter jeg var begyndt at bløde,så så langsomt kan det også gå,selv om tallet er meget lavt.

Jeg krydser finger for en ny blob. 

Anmeld

2. februar 2014

B&J

håber håber håber håber

Anmeld

2. februar 2014

Kay

Mor_til_3_unger skriver:

Jeg ville få taget en blodprøve,for desværre kan der være HCG i kroppen i op til 10 uger efter en abort,også er det meget forskelligt,hvor hurtigt HCG falder.

Da jeg havde et vindæg var mit HCG 27 i 4+2,og det var først i 0, 3 uger efter jeg var begyndt at bløde,så så langsomt kan det også gå,selv om tallet er meget lavt.

Jeg krydser finger for en ny blob. 

gik fra over 2000 til 65 på en uge... 

ringede 1813 for at få et godt råd om hvad jeg skulle gøre og lægen jeg blev stillet igennem til mente ikke der kunne være noget hcg tilbage... det ville havde været under 5 efter max 5 dage...

men i morgen skal jeg ned og ha min sidste hpv stik, så der høre jeg lige om blodprøve og sådan... ved heller ik om man må få den sidste hvis man er gravid 

Anmeld

2. februar 2014

Kay

B&J skriver:

håber håber håber håber

tak søde 

Anmeld

2. februar 2014

Anitta Kristiansen

Jeg kender en der skal vente med den vaccine til hun har født da hun ikke må få den når hun er gravid. så vil lige høre før du får den.
Og for at det er en bette ny.

Anmeld

2. februar 2014

JH12

Jeg for en ny graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.