øhhh??? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

Kay

Hønsemor skriver:

Jeg vil sige at det er en ny graviditet. Hvis dit HCG var så "lavt" i starten af januar, så burde det have været 0 for længst (snakker også af erfaring)

Husk på at samme regler gælder ved en SA som efter en fødsel - kroppen skal finde sig selv og laver lidt kludder i den, så reelt kan du faktisk have haft ÆL dagen efter dit HCG ramte 0, eneste måde man kan udregne sådan nogle ting er at blive ved med at teste for graviditet til den er helt negativ og så teste for ÆL til den er positiv

Også det lægen sagde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

Nej... Og hele familien ved jeg har haft sa og det er stor familie fest og der bliver ikke sparet på noget  vi vil meget gerne gemme denne graviditet så længe som muligt da alle blev meget kede af det sidst 

Det kan jeg godt forstå, du må heller ikke være ret langt henne nu. Kan du ikke bare sige at det er fordi i stadig prøver eller noget i den stil??

Anmeld

1. februar 2014

Emilie91

Kay skriver:

Nej... Og hele familien ved jeg har haft sa og det er stor familie fest og der bliver ikke sparet på noget  vi vil meget gerne gemme denne graviditet så længe som muligt da alle blev meget kede af det sidst 

iiiiiiih - tillykke til dig Hvor fedt for jer det er gået så hurtigt  

Kan du ikke sige du er på kur? det er jo det helt store her i januar..... Eller udrensning-kur efter sa ? og derfor ikke må drikke alkohol .. den brugte jeg da jeg var gravid haha ... 

til dig...

Anmeld

1. februar 2014

LinLin

Kay skriver:

Men burde den så ikke være under 5 nu? Når den var 65 d 7 januar... 

Vi er begge ret sikker på at hun sagde at det ville være ude af kroppen efter et par dage  men sys også bare det er tidligt at hævde haft æl igen... Sa startede d 30 december

Tillykke

Min første sa startede 28. Nov 2009.. 2. Januar 2010 stod jeg med en ny klart positiv test

Anmeld

1. februar 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Det kan jeg godt forstå, du må heller ikke være ret langt henne nu. Kan du ikke bare sige at det er fordi i stadig prøver eller noget i den stil??

Vi fandt på at sige at vi skal hente Elna i morgen tidlig fordi farmor og farfar skal noget

Anmeld

1. februar 2014

Becks

Neiiii hvor spændende søde

Efter min SA, faldt mit HCG meget langsomt, og fik taget bp hveranden dag i en lille måned, inden de valgte at give mig en udskrabning...

Men én af gangene ved bp, der sagde den 60 og jeg prøvede, at teste da jeg kom hjem og den var bragende negativ..

Så jeg tænker det er en ny bebs, der har fundet vej til jer

Egentlig sjovt, som vi følges ad... Jeg havde jo også termin i august, hvor du fødte Elna  

Vi begge har lige været gravide og nu er du igen og jeg kan forhåbentlig teste positivt på fredag

Anmeld

1. februar 2014

stjernehimmel

Her gik der mindst 2 mdr inden jeg ku bare teste svagt.... Det sidste tog så lang tid om at forsvinde... 

Anmeld

1. februar 2014

MyLittleBaby

Eiiiij, STORT TILLYKKE!!! 

Anmeld

1. februar 2014

Kay

Becks skriver:

Neiiii hvor spændende søde

Efter min SA, faldt mit HCG meget langsomt, og fik taget bp hveranden dag i en lille måned, inden de valgte at give mig en udskrabning...

Men én af gangene ved bp, der sagde den 60 og jeg prøvede, at teste da jeg kom hjem og den var bragende negativ..

Så jeg tænker det er en ny bebs, der har fundet vej til jer

Egentlig sjovt, som vi følges ad... Jeg havde jo også termin i august, hvor du fødte Elna  

Vi begge har lige været gravide og nu er du igen og jeg kan forhåbentlig teste positivt på fredag

Du skal teste positiv fredag

Anmeld

2. februar 2014

Kay

emiliedamm skriver:

iiiiiiih - tillykke til dig Hvor fedt for jer det er gået så hurtigt  

Kan du ikke sige du er på kur? det er jo det helt store her i januar..... Eller udrensning-kur efter sa ? og derfor ikke må drikke alkohol .. den brugte jeg da jeg var gravid haha ... 

til dig...

Vi har sagt at vi skulle hente Elna tidlig i morgen så jeg skulle køre 

Skal til lægen mandag og havde mit sidste hpv stik... Hvis jeg må... Og tænker at bede om en blodprøve for at. Være helt sikker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.