øhhh??? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.424 visninger
46 svar
35 synes godt om
1. februar 2014

Kay

efter min sa... kan jeg så stadig ha hcg nok til at teste posetiv nu??? 

var nede på 65 til blodprøve 7 januar, og syntes hun sagde at det ville være væk efter et par dage???

har lige testet her til eftermiddag... vi skal til stor fest så ville bare lige tjekke inden jeg drikker alcohol... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

L&V

Kay skriver:

var nede på 65 til blodprøve 7 januar, og syntes hun sagde at det ville være væk efter et par dage???

har lige testet her til eftermiddag... vi skal til stor fest så ville bare lige tjekke inden jeg drikker alcohol... 

Ja det kan du jo i realiteten godt

Anmeld

1. februar 2014

esioul

Kay skriver:

Det kan det godt.

Men det kan også være en ny graviditet?

Anmeld

1. februar 2014

UnderCover37

Kay skriver:

Der kan gå rigtigt lang tid inde HCG er under 5...

4-8 uger efter en kompelt spontan (eller provokeret naturligvis) kan man lave en positiv test, desværre!

Hvor HCG fordobles ca hver anden til 3. dag mener jeg den halvverer sig hver anden dag til under 5, men så længe du ikke har testet regelmæssigt efter den SA du oplevede så er det svært at sige om den reelt har været negativ i mellemtiden...

Anmeld

1. februar 2014

Rockertand

Kay skriver:

Hvor kraftig er teststregen?

Anmeld

1. februar 2014

Kay

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Ja det kan du jo i realiteten godt

Men ville du så drikke hvis du var mig?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. februar 2014

Kay

Rockertand skriver:

Hvor kraftig er teststregen?

Har sat billed ind... Den er taget her til eftermiddag...

Tog den fordi jeg reagerede som jeg plejer når jeg er gravid... Ved at græde over nogle underlige ting... Og tænkte jeg lige måtte være sikker...

Blev scannet d 7 og alt var ude... 

Anmeld

1. februar 2014

Ayasmor

Kay skriver:

Men ville du så drikke hvis du var mig?

Den ser jo positiv ud. Jeg skal ikke kunne sige om det kan være HCG fra sidst eller det er en ny graviditet. Begge dele er jo muligt. Men lige konkret ift. i aften, ville jeg nok afholde mig fra alkohol til jeg vidste helt sikkert om der var tale om en ny eller tidligere graviditet

Hilsen Sara

Anmeld

1. februar 2014

Kay

UnderCover35 skriver:

Der kan gå rigtigt lang tid inde HCG er under 5...

4-8 uger efter en kompelt spontan (eller provokeret naturligvis) kan man lave en positiv test, desværre!

Hvor HCG fordobles ca hver anden til 3. dag mener jeg den halvverer sig hver anden dag til under 5, men så længe du ikke har testet regelmæssigt efter den SA du oplevede så er det svært at sige om den reelt har været negativ i mellemtiden...

Men burde den så ikke være under 5 nu? Når den var 65 d 7 januar... 

Vi er begge ret sikker på at hun sagde at det ville være ude af kroppen efter et par dage  men sys også bare det er tidligt at hævde haft æl igen... Sa startede d 30 december

Anmeld

1. februar 2014

Ayasmor

Kay skriver:

Har sat billed ind... Den er taget her til eftermiddag...

Tog den fordi jeg reagerede som jeg plejer når jeg er gravid... Ved at græde over nogle underlige ting... Og tænkte jeg lige måtte være sikker...

Blev scannet d 7 og alt var ude... 

Glemte da også lige helt at skrive, at jeg virkelig håber på, at der er tale om en lille baby igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.