øhhh??? hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

efter min sa... kan jeg så stadig ha hcg nok til at teste posetiv nu??? 

var nede på 65 til blodprøve 7 januar, og syntes hun sagde at det ville være væk efter et par dage???

har lige testet her til eftermiddag... vi skal til stor fest så ville bare lige tjekke inden jeg drikker alcohol... 

Krydser fingre for at det er en ny graviditet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Drømmen <3

jeg har prøvet næsten det samme. Jeg havde kun en lille mens efter og min test var stadig posetiv. troede bare min cyklus var helt gal. Men nej det var sørme en ny graviditet. du har meget nemmere ved at blive hravid efter en abort..  for at du er gravid... 

Anmeld

1. februar 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Krydser fingre for at det er en ny graviditet 

Ringede lige 1813 for at høre og lægen siger at det er en graviditet og ikke kan være den gamle...

Anmeld

1. februar 2014

Drømmen <3

Ej hvor fedt!

kæmpeee tillykke 

Anmeld

1. februar 2014

L&V

Kay skriver:

Men ville du så drikke hvis du var mig?

jo tænker det er så tidligt hvis det endelig sku være så det ville nok gå hvis det sku være

Anmeld

1. februar 2014

Kay

Drømmen <3 skriver:

Ej hvor fedt!

kæmpeee tillykke 

Tak 

Anmeld

1. februar 2014

Drømmen <3

Jeg ville ikke drikke! 

Men det jo op til dig selv  

Anmeld

1. februar 2014

Hønsemor

Jeg vil sige at det er en ny graviditet. Hvis dit HCG var så "lavt" i starten af januar, så burde det have været 0 for længst (snakker også af erfaring)

Husk på at samme regler gælder ved en SA som efter en fødsel - kroppen skal finde sig selv og laver lidt kludder i den, så reelt kan du faktisk have haft ÆL dagen efter dit HCG ramte 0, eneste måde man kan udregne sådan nogle ting er at blive ved med at teste for graviditet til den er helt negativ og så teste for ÆL til den er positiv

Anmeld

1. februar 2014

Sandratoft

Kay skriver:

Ringede lige 1813 for at høre og lægen siger at det er en graviditet og ikke kan være den gamle...

Yeyyyy stoort tillykke   så er der ingen booz til damen i aften

Anmeld

1. februar 2014

Kay

Sandratoft skriver:

Yeyyyy stoort tillykke   så er der ingen booz til damen i aften

Nej... Og hele familien ved jeg har haft sa og det er stor familie fest og der bliver ikke sparet på noget  vi vil meget gerne gemme denne graviditet så længe som muligt da alle blev meget kede af det sidst 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.