Autostol på tilbud i føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

Benjamins'mor

qwaszx skriver:

Har lyst mig frem til at Nania er no go. 

Men hvad med den rømer Føtex har på tilbud indtil mandag? Nogen der kender modellen? Der står ikke noget avisen, og vi har ikke Føtex i nærheden.

Vi har Nania og den er altså super god . Det kommer bare an på hvilken model man vælger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

BetonSlotsPrinsesserne

Lenats31 skriver:

Hvis en given autostol vælter eller rykker sig meget når man drejer (bla.) så er den fejlmonteret!

I nogle tilfælde skyldes det at den ikke passer til bilen trods at bilen er anført på billisten for at det ikke skal være lyv. 

Hvis stolen er testet i en feks VW Passat st fra 2008 og min eller din VW Passat st er fra 1999, så er det ikke sikkert den passer til bilen. Bilmodellerne ændres løbende - herunder længden på spænderne til sikkerhedsselerne som er en af de ting der er afgørerende for om stolen kan monteres sikkert i bilen eller ej. 

Også min erfaring. Derfor har jeg kigget efter en med isofix.
Men har hver anden weekend 3 autostole på bagsædet, så der vælter intet. Men så der heller ikk plads til at bruge isofix...

Anmeld

2. februar 2014

2babygirls

LouiseVous skriver:

Jeg har en Nania med H-sele. Og ELSKER den, var lige ved at købe en til i forrig uge da Føtex havde den på tilbud igen..

Nania er samme model som Fischer Price og Ferrari stolene.

De er ikk så heldige i test, men er godkendt. Så de virker optimalt !

Rømer, er Rømer !!
Gode i test, men ikke alle er tilfredse med dem, . .. De har en tendens til at vælte når man drejer under kørsel..

Øhhh, vores rømer er aldrig væltet i et sving men vi har også købt med isofix

Anmeld

2. februar 2014

Lenats31

Også min erfaring. Derfor har jeg kigget efter en med isofix.
Men har hver anden weekend 3 autostole på bagsædet, så der vælter intet. Men så der heller ikk plads til at bruge isofix...

Bare de står bomfast individuelt og ikke holdes fast af nogen af de andre

Hvem ved - måske er der ingen problemer i TSs bil

Anmeld

2. februar 2014

LinLin

LouiseVous skriver:

Jeg har en Nania med H-sele. Og ELSKER den, var lige ved at købe en til i forrig uge da Føtex havde den på tilbud igen..

Nania er samme model som Fischer Price og Ferrari stolene.

De er ikk så heldige i test, men er godkendt. Så de virker optimalt !

Rømer, er Rømer !!
Gode i test, men ikke alle er tilfredse med dem, . .. De har en tendens til at vælte når man drejer under kørsel..

Vælte når man drejer??!? Så må de da absolut være monteret forkert!

Ville aldrig vælge en autostol fra Fischer Price etc. Måske en selepude, men ellers ikke....

Anmeld

10. februar 2014

BetonSlotsPrinsesserne

2babygirls skriver:

Øhhh, vores rømer er aldrig væltet i et sving men vi har også købt med isofix

Og isofix er lige præcis det der gør forskellen ...
Derfor vil jeg ogs klart købe Rømer stole med isofix..

Anmeld

10. februar 2014

BetonSlotsPrinsesserne

Lenats31 skriver:

Bare de står bomfast individuelt og ikke holdes fast af nogen af de andre

Hvem ved - måske er der ingen problemer i TSs bil

De står a sig selv, men da bilen/sædet er så smalt står i jo fast spændt ved hinanden..

Anmeld

10. februar 2014

Lenats31

Og isofix er lige præcis det der gør forskellen ...
Derfor vil jeg ogs klart købe Rømer stole med isofix..

Jeg vil så sige at med de selespænder som er i Grand Scenic, så er der fine mulighed for få en god montering med sikkerhedsselen. Det er forsøgt så sent som igår. Det er en fin fin bil til montering med sikkerhedsselen på en lang række modeller

Anmeld

17. februar 2014

BetonSlotsPrinsesserne

Lenats31 skriver:

Jeg vil så sige at med de selespænder som er i Grand Scenic, så er der fine mulighed for få en god montering med sikkerhedsselen. Det er forsøgt så sent som igår. Det er en fin fin bil til montering med sikkerhedsselen på en lang række modeller

Jeg vil ikk modsige dig, jeg som person kommer bare aldrig til at køre i en fransk bil .. Og derfor heller ikk til at prøve montering a autostole i dem

Anmeld

19. februar 2014

Lenats31

LouiseVous skriver:

Jeg vil ikk modsige dig, jeg som person kommer bare aldrig til at køre i en fransk bil .. Og derfor heller ikk til at prøve montering a autostole i dem

Hvis du som jeg ikke har tænkt dig at køre i en bil der er mere end 10 år gammel, så er fransk ganske udemærket - også sikkerhedsmæssigt.

Det er snart med biler som det er med computere og telefoner. Udviklingen går bare stærkt.

Vores forrige Peugeot nåede at blive 5 år gammel, før vi skiftede den ud. Den havde kørt som en taxa - tonsvis af småture. SHIIT hvor var der sket meget på bare de få år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.