Autostol på tilbud i føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

LinLin

Lenats31 skriver:

Rømer er et godt mærke. Men jeg ville aldrig købe en autostol i Bilka. 

Trods monteringvideoer og brugsanvisninger så er fejlprocenten på det høj - pånær hvis det drejer sig om isofix. Det samme gælder anvendelsen af dem. Og folk ved det ikke.

personalet i Bilka kan ikke det der - beklager hvis nogle af jer læser med. Men sådan er det. 

Så hellere tage ind til en babyudstyrsforretning.

Det her er det vigtigste udstyr du køber til barnet. Det skal gøres rigtig første gang, for du får nøjagtig EN chance for at gøre det helt rigtigt.

Også er den fremadvendt hvilket er et andet problem.

Og det var så Føtex, men det ændrer ikke på noget som helst. 

Jeg købte min på FDMs hjemmeside - så har heller ikke fået instruktion, men det er altså muligt at gøre det selv alligevel

Jeg ville da klart købe den i bilka/føtex hvis den er på tilbud der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

M (:

Lenats31 skriver:

Ja,  men de kan ikke vise dig hvordan og ej heller hvordan den bruges.

Hvor og hvordan skal selen sidde, barnet spændes fast, hvor fast skal stolen sidde i bilen osv osv. 

Rømer er Rømer ja, men der er stadig forskel på de stole de laver.

Man er jo velkommen til at få en samtale og vejledning om autostole i sin lokale babyforretning og så købe sin stol et andet sted.

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

LinLin skriver:

Jeg købte min på FDMs hjemmeside - så har heller ikke fået instruktion, men det er altså muligt at gøre det selv alligevel

Jeg ville da klart købe den i bilka/føtex hvis den er på tilbud der

Selvfølgelig er det da muligt at gøre det selv uden instruktion. Der er bare den hage ved det at 70-75% laver fejl. 

Den procentdel er noget lavere hvis kompetent personale har været inde over. 

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

M (: skriver:

Man er jo velkommen til at få en samtale og vejledning om autostole i sin lokale babyforretning og så købe sin stol et andet sted.

Lige netop! 

Men her drejer det sig om køb i Føtex. 

jeg synes ikke man kan være bekendt at bruge feks Kære Børns personales tid til det, hvis man har planlagt at købe stolen i Føtex, Bilka, online og deslige.

Anmeld

1. februar 2014

LinLin

Lenats31 skriver:

Selvfølgelig er det da muligt at gøre det selv uden instruktion. Der er bare den hage ved det at 70-75% laver fejl. 

Den procentdel er noget lavere hvis kompetent personale har været inde over. 

Hvor får man lige de tal fra??

Der er manual og tegning på selve stolen og det er nok muligt at finde en youtube video også....

I øvrigt; Selvom man har fået det vist betyder det jo ikke sikkert man kan huske det når man selv skal gøre det - måske mdr senere

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Og det skal lige siges at der skam er gode eksempler på online butikker hvor personalet er meget kompetente.

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Hvor får man lige de tal fra??

Der er manual og tegning på selve stolen og det er nok muligt at finde en youtube video også....

I øvrigt; Selvom man har fået det vist betyder det jo ikke sikkert man kan huske det når man selv skal gøre det - måske mdr senere

Det har producenterne bla. 

At der er en tegning på stolen er så desværre ikke nok og ej heller youtube videoer lader det til

Hvis du har købt et sted med kompetent personale så har du jo heldigvis også et sted at henvende dig hvis du ikke lige kan huske.

Du kan sende dem billeder per mail bla.. Who knows , måske fanger de mere end det du spurgte ind til - her i vintertiden - brugen af flyverdragter og andet tykt overtøj som hører under fejlanvendelse.

Anmeld

1. februar 2014

LinLin

Lenats31 skriver:

Det har producenterne bla. 

At der er en tegning på stolen er så desværre ikke nok og ej heller youtube videoer lader det til

Hvis du har købt et sted med kompetent personale så har du jo heldigvis også et sted at henvende dig hvis du ikke lige kan huske.

Ok så spørger jeg på en anden måde "hvordan får man de tal?"

Rigtigt med forhandlerne, men synes nu virkeligt ikke det kan være så svært

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

LinLin skriver:

Ok så spørger jeg på en anden måde "hvordan får man de tal?"

Rigtigt med forhandlerne, men synes nu virkeligt ikke det kan være så svært

Ulykker og henvendelser.

Anmeld

1. februar 2014

M (:

Lenats31 skriver:

Lige netop! 

Men her drejer det sig om køb i Føtex. 

jeg synes ikke man kan være bekendt at bruge feks Kære Børns personales tid til det, hvis man har planlagt at købe stolen i Føtex, Bilka, online og deslige.

Nej, måske kan man ikke tillade sig det, men er det ikke i sidste ende børnenes sikkerhed det handler om?

Jeg har da personligt være rundt og forhøre mig om de forskellige stoltyper i de forskellige forretninger, da jeg gerne ville have den bredest mulige viden, for at kunne træffe den helt rigtige beslutning for vores barns sikkerhed. Er det så også tarveligt og spild af det personales tid, som ikke kunne tilbyde mig den bedste stol til den bedste pris? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.