Autostol på tilbud i føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.843 visninger
39 svar
37 synes godt om
1. februar 2014

qwaszx

Har lyst mig frem til at Nania er no go. 

Men hvad med den rømer Føtex har på tilbud indtil mandag? Nogen der kender modellen? Der står ikke noget avisen, og vi har ikke Føtex i nærheden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har du et link til autostolen? Rømer er et godt og anerkendt mærke, og om den er købt i Føtex, Babysam eller et andet sted er fuldstændigt ligegyldigt

Anmeld

1. februar 2014

qwaszx

MoarHvidovre skriver:

Har du et link til autostolen? Rømer er et godt og anerkendt mærke, og om den er købt i Føtex, Babysam eller et andet sted er fuldstændigt ligegyldigt

Nej, det er bare i deres tilbudspris. 

Anmeld

1. februar 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg kan ikke se på billedet om det er en Rømer eller Nania stol. Men de har 30% på alle stolene, så mon ikke, at I kan finde en som passer jeres barn

Anmeld

1. februar 2014

NoahEmil

Stolen på billedet i avisen er ihvertfald ikke rømer

Anmeld

1. februar 2014

ano14316

Bilka har også deres stole på tilbud der er ihvertfald Rømer fra 9 kg og op... De er til ca. Halv pris så vidt jeg kan se...

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Har lyst mig frem til at Nania er no go. 

Men hvad med den rømer Føtex har på tilbud indtil mandag? Nogen der kender modellen? Der står ikke noget avisen, og vi har ikke Føtex i nærheden.

Rømer er et godt mærke. Men jeg ville aldrig købe en autostol i Bilka. 

Trods monteringvideoer og brugsanvisninger så er fejlprocenten på det høj - pånær hvis det drejer sig om isofix. Det samme gælder anvendelsen af dem. Og folk ved det ikke.

personalet i Bilka kan ikke det der - beklager hvis nogle af jer læser med. Men sådan er det. 

Så hellere tage ind til en babyudstyrsforretning.

Det her er det vigtigste udstyr du køber til barnet. Det skal gøres rigtig første gang, for du får nøjagtig EN chance for at gøre det helt rigtigt.

Også er den fremadvendt hvilket er et andet problem.

Og det var så Føtex, men det ændrer ikke på noget som helst. 

Anmeld

1. februar 2014

ano14316

Lenats31 skriver:

Rømer er et godt mærke. Men jeg ville aldrig købe en autostol i Bilka. 

Trods monteringvideoer og brugsanvisninger så er fejlprocenten på det høj - pånær hvis det drejer sig om isofix. Det samme gælder anvendelsen af dem. Og folk ved det ikke.

personalet i Bilka kan ikke det der - beklager hvis nogle af jer læser med. Men sådan er det. 

Også er den fremadvendt hvilket er et andet problem.

Hvad mener du?

Man skal ikke købe en autostol i bilka fordi personalet ikke kan montere den eller?

Det er vel også mig der skal montere den i bilen.

Altså jeg forstår godt at man ikke skal købe alle mulige ukorente mærker men rømer er vel rømer?

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Hvad mener du?

Man skal ikke købe en autostol i bilka fordi personalet ikke kan montere den eller?

Det er vel også mig der skal montere den i bilen.

Altså jeg forstår godt at man ikke skal købe alle mulige ukorente mærker men rømer er vel rømer?

Ja,  men de kan ikke vise dig hvordan og ej heller hvordan den bruges.

Hvor og hvordan skal selen sidde, barnet spændes fast, hvor fast skal stolen sidde i bilen osv osv. 

Rømer er Rømer ja, men der er stadig forskel på de stole de laver.

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Det har iøvrigt været en lang og sej kamp at få lov til at sælge Rømers stole for dem bla. ovennævnte årsager.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.