Autostol på tilbud i føtex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2014

Lenats31

M (: skriver:

Nej, måske kan man ikke tillade sig det, men er det ikke i sidste ende børnenes sikkerhed det handler om?

Jeg har da personligt være rundt og forhøre mig om de forskellige stoltyper i de forskellige forretninger, da jeg gerne ville have den bredest mulige viden, for at kunne træffe den helt rigtige beslutning for vores barns sikkerhed. Er det så også tarveligt og spild af det personales tid, som ikke kunne tilbyde mig den bedste stol til den bedste pris? 

De håbede sikkert på at du ville forlade forretningen med en af deres modeller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2014

Lenats31

Min personlige holdning er at hvis jeg på forhånd har planlagt ikke at købe noget i butikken, så...

Anmeld

1. februar 2014

M (:

Lenats31 skriver:

Jo jo, men var det tarveligt at forhøre sig omkring velvidende, at jeg ikke ville købe en stol samtlige steder? 

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Jo jo, men var det tarveligt at forhøre sig omkring velvidende, at jeg ikke ville købe en stol samtlige steder? 

Selvfølgelig er ingen af dem garanteret for at du vil købe hos netop dem. Sådan er det ikke

Min pointe er at jeg ville forhøre mig de steder hvor jeg temmelig sikkert ville købe. Ikke steder hvor jeg på forhånd ved jeg ikke ville købe.

Så lad det endelig være et sted med et stort udvalg - det har nogle.

Anmeld

1. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lenats31 skriver:

Her synes jeg din troværdighed falder. Det virker mere som reklame. Især fordi du ikke har et eneste link til at bekræfte dine påstande.

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Her synes jeg din troværdighed falder. Det virker mere som reklame. Især fordi du ikke har et eneste link til at bekræfte dine påstande.

Jeg sælger ikke autostole hvis det er det du hentyder til med ordet reklame.

Rent faktisk yder jeg hver dag gratis rådgivning.

Anmeld

1. februar 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Lenats31 skriver:

Jeg sælger ikke autostole hvis det er det du hentyder til med ordet reklame.

Rent faktisk yder jeg hver dag gratis rådgivning.

Det gjorde jeg lidt...sorry. men kan man ikke komme udenom alt det her ved at ringe direkte til romer...de er vel ligeglade med hvor varen er købt henne.

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

Det gjorde jeg lidt...sorry. men kan man ikke komme udenom alt det her ved at ringe direkte til romer...de er vel ligeglade med hvor varen er købt henne.

No worries

De (Rømer) tager gerne imod sådanne henvendelser

Anmeld

1. februar 2014

BetonSlotsPrinsesserne

qwaszx skriver:

Har lyst mig frem til at Nania er no go. 

Men hvad med den rømer Føtex har på tilbud indtil mandag? Nogen der kender modellen? Der står ikke noget avisen, og vi har ikke Føtex i nærheden.

Jeg har en Nania med H-sele. Og ELSKER den, var lige ved at købe en til i forrig uge da Føtex havde den på tilbud igen..

Nania er samme model som Fischer Price og Ferrari stolene.

De er ikk så heldige i test, men er godkendt. Så de virker optimalt !

Rømer, er Rømer !!
Gode i test, men ikke alle er tilfredse med dem, . .. De har en tendens til at vælte når man drejer under kørsel..

Anmeld

1. februar 2014

Lenats31

LouiseVous skriver:

Jeg har en Nania med H-sele. Og ELSKER den, var lige ved at købe en til i forrig uge da Føtex havde den på tilbud igen..

Nania er samme model som Fischer Price og Ferrari stolene.

De er ikk så heldige i test, men er godkendt. Så de virker optimalt !

Rømer, er Rømer !!
Gode i test, men ikke alle er tilfredse med dem, . .. De har en tendens til at vælte når man drejer under kørsel..

Hvis en given autostol vælter eller rykker sig meget når man drejer (bla.) så er den fejlmonteret!

I nogle tilfælde skyldes det at den ikke passer til bilen trods at bilen er anført på billisten for at det ikke skal være lyv. 

Hvis stolen er testet i en feks VW Passat st fra 2008 og min eller din VW Passat st er fra 1999, så er det ikke sikkert den passer til bilen. Bilmodellerne ændres løbende - herunder længden på spænderne til sikkerhedsselerne som er en af de ting der er afgørerende for om stolen kan monteres sikkert i bilen eller ej. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.