MorDk skriver:
Jeg sidder tit og kigger på DBA eller her på baby.dk (secondsale) efter brugt børnetøj (det er hyggeligt) og af og til falder man jo over noget godt 
men jeg er godt nok målløs over hvor høje priser der er på noget børnetøj.
Personligt sætter jeg ikke prisen særlig højt. Tøjet er brugt.
Det kan godt være det er mærketøj, men alligevel.
Jeg betaler sgu ikke 1200 kr. for 5-6 stykker brugt tøj. (bluser/bukser/strømper osv)
Jeg elsker at gøre et godt kup. Jeg elsker også at gøre andre glade. Har selv givet flere poser tøj væk til en udsat mor. Jeg kunne have solgt tøjet men valgte at give det væk istedet.
Her på secondsale synes jeg meget af det har voldsomme priser. også barnevogne osv. Men det er jo op til den enkelte og hvis det kan sælges til prisen er det jo fedt for sælger. Jeg vil bare ikke give så meget for brugt.
Hvad siger I?
Måske jeg bare er lidt sart
?
Love you! Haha! Jeg tænkte på at oprette samme emne for et par dage siden. Jeg har siddet og kigget efter brugt tøj til ungerne, og jeg giver efterhånden op. Brugt tøj sælges ALT for dyrt! Også det, som bare ikke er mærketøj! Jeg blev så glad da jeg fandt et par bukser til en 10'er, det er da i orden brugtpris!
Nu køber jeg ikke mærkevarer, men jeg må indrømme jeg korser mig, når jeg ser en brugt mærkevarebody til 100 kroner, når man kan se på billedet den er blevet nulret i vask. Ej fandme nej!
Jeg er så træt af det, synes tidligere jeg har kunne finde nogle gode deals til ungerne, men det er som om der er gået inflation i det brugtsalg, og nu er jeg begyndt at købe mere og mere fra nyt, for det er ikke ret meget dyrere, når man køber i H&M og den slags.