Jeg synes man ret nemt kan finde gode tilbud, men jeg er også enig i at nogen mennesker virkeligt overvuderer hvor meget de kan få for deres brugte ting.
Indrømmet, jeg går så heller ikke vildt meget op i mærke, men kvalitet og pris. Og jeg har altså fundet splinternyt mærkevare vintertøj billigere end meget af det man kan få på DBA - og når det fx. er den nøjagtigt samme flyverdragt og den så er dyrere brugt, så er der sgu noget galt 
Vi gemmer noget af vores tøj/ting til den næste og giver resten væk, uanset om det har været fra Bilka og Name-It eller fra CeLaVi og Hummel. Jeg gider ikke bruge tid på at sælge det, når der er så mange børn, der mangler (og desuden er jeg nok for doven alligevel
)
Desuden køber jeg det jo til mit barn for at han kan bruge det, ikke med henblik på vidersalg. Det er fint man kan få lidt ud af det ved at sælge, jeg går så meget ind for at genbruge
men der er jo folk, der har annoncer til at ligge i månedsvis fordi de har givet SÅ meget for det at de føler de har "ret" til at få fx. halvdelen af prisen igen. Nogen føler jo endda at de har brug for at få så mange penge ud af det for at have råd til at købe endnu mere dyrt mærketøj.
Og dér synes jeg måske man skulle overveje om ens økonomi hænger sammen med ens livsstil.
Men alt i alt kan man jo bare lade være med at købe det, så kan sælger jo vente på én, der vil, eller sidde med en flyverdragt i 2 1/2 år fordi de ikke vil gå ned i pris 
Anmeld