Wauw jeg er målløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2014

Marts<3

Jeg har brugt stjerne mange penge på tøj til min dreng... mine veninder har enten fået det, eller købt det freaking billigt... 

Så den eneste der er blevet snydt er mig selv når jeg sælger en pose tøj til min. 2000kr til 350kr, uden pletter og stadig noget med mærke

Så jeg er også MEGET enig. Det er til tider pinligt! 

til info så er jeg blevet klogere 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2014

LilleSmølf

Jeg synes man ret nemt kan finde gode tilbud, men jeg er også enig i at nogen mennesker virkeligt overvuderer hvor meget de kan få for deres brugte ting.

Indrømmet, jeg går så heller ikke vildt meget op i mærke, men kvalitet og pris. Og jeg har altså fundet splinternyt mærkevare vintertøj billigere end meget af det man kan få på DBA - og når det fx. er den nøjagtigt samme flyverdragt og den så er dyrere brugt, så er der sgu noget galt

Vi gemmer noget af vores tøj/ting til den næste og giver resten væk, uanset om det har været fra Bilka og Name-It eller fra CeLaVi og Hummel. Jeg gider ikke bruge tid på at sælge det, når der er så mange børn, der mangler (og desuden er jeg nok for doven alligevel  )

Desuden køber jeg det jo til mit barn for at han kan bruge det, ikke med henblik på vidersalg. Det er fint man kan få lidt ud af det ved at sælge, jeg går så meget ind for at genbruge men der er jo folk, der har annoncer til at ligge i månedsvis fordi de har givet SÅ meget for det at de føler de har "ret" til at få fx. halvdelen af prisen igen. Nogen føler jo endda at de har brug for at få så mange penge ud af det for at have råd til at købe endnu mere dyrt mærketøj.

Og dér synes jeg måske man skulle overveje om ens økonomi hænger sammen med ens livsstil.

Men alt i alt kan man jo bare lade være med at købe det, så kan sælger jo vente på én, der vil, eller sidde med en flyverdragt i 2 1/2 år fordi de ikke vil gå ned i pris

Anmeld

31. januar 2014

Mum33

Helt enig. Vil ikke give 50% af prisen eller derover, hvis tingene er brugt og man derudover fraskriver sig returretten hvis produktet fejler noget. 

Handler en del på ts, og der er også en del der tror at de ka få 75% af købsprisen

Anmeld

31. januar 2014

Kløver

Synes også prisen er sat højt, det er brugt tøj, ikke guld

Anmeld

31. januar 2014

baby012

Til dels enig. 

Mmen jeg kan sagtens finde på at tage 200 + for det tøj jeg sælger.. Men så har det jo også været dyrt fra ny, og alt efter stand og hvor brugt det er sætter jeg en pris. 

når jeg giver 370 for en trøje, så koster den 190 brugt. 

Jeg køber selv kuN mærketøj, så der går bogen penge til det. Og lidt af det vil jeg gerne have hjem igen . 

Anmeld

31. januar 2014

Lenats31

Få ting køber jeg dyrt, og det er overtøj. Nå r jeg så skal af med det igen så tager jeg gerne 350-450 kr for det afhængig af hvad det er. Ret billigt iforhold til kvalitet, nypris og slid (mangel på samme).

Sjældent bydes der under. det er sket en gang: Bud 250 kr for det (ville have 350 kr) og så skulle jeg selv stå for forsendelsen til køber. Må indrømme at jeg lagde både ansigt og tonen i de forkerte folder. Satme nej om jeg ville sælge det så billigt til en der åbenbart troede der stod DUM i panden på mig. Så hun måtte lede videre. 

Tøjet (Reima Tec flyverdragt egnet til tørretumbler og tørreskab 1300 kr ny og brugt en vintersæson) røg til prisen en uge senere. .

Anmeld

31. januar 2014

Milas14

Jeg synes osse ofte at folk tager overpris for brugt ting og tøj..

Anmeld

31. januar 2014

Milas14

Jeg har købt det meste af mit babytøj brugt denne gang og har fået rigtig meget for pengene.. Jeg har købt alt slags tøj, og går ikke efter mærkevarer .. Synes mærketøj er lækkert, men ikke til så små børn... Det bliver dyrt i længden

Anmeld

31. januar 2014

-Sigrid-

Jeg er helt enig! Køber jeg brugt på nettet forventer jeg at der er minimum 50% rabat ift salgsprisen i butikker.

Lige nu har jeg forelsket mig i en slyngevugge til når Nethe engang bliver storesøster, men kan ikke finde det vest for storebælt til rimelige penge. Så det er endt med at manden (som ellers stresser over økonomi) siger at han hellere vil købe den fra ny så - fedt! Meeen ville da sætte pris på at kunne finde den til mindre end 1200 kr 

Anmeld

31. januar 2014

Smilehul

Jeg har også været omkring salget herinde, og må virkelig sige, det er nogle høje priser! 

Faldt over en "body-pakke" og der var mrk. som LittleOne, H&M, Name it osv.. der var omkring 6 stks., og det ville h*n have 150 kr. for 

OK, standen var da NSN, men altså LittleOne kan findes for 15-20 kr. på tilbud, så JA, du har da ret...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.