Anonym skriver:
Jeg forstår virkelig ikke al den ballade omkring gensidig forsørgerpligt.
Dengang det kun var for dem der var gift var det ingen der råbte ip men lige pludselig fordi det går udover en selv og mange man kender ja så er det for dårligt, usympatisk og hvad det ellers bliver sagt.
Kontanthjælp er en HJÆLP som vi har i Danmark. En gode som vi burde værdsætte i stedet for bare at kræve, kræve og klage.
Ja man kommer måske til at sidde hårst i det men så må man prioritere. Man skal aldrig sætte sig hårdere økonomisk i det end man kan klare sig hvis det skulle gå helt galt.

Hmmm...
Min kæreste som jeg har været sammen med i 8 år og vi har 2 dejlige børn sammen, han har lige sagt til mig idag at han synes jeg skal flytte, så han kan bo her alene med vores børn, for vi kan ikke klare at jeg kun får 2900 kr og måske ikke engang så meget.
mit ene barn er 7 år og mit andet barn er kun 5 måneder, og jeg er på barsel..
så jeg sidder lige og tænker Ja alt den ballade, men jeg er dybt ulykkelig, tænk jeg skal undvære mine 2 børn nu, fordi som min kæreste siger - så er det jo ham der skal forsørge dem nu , nu hvor jeg ikke kan.
det er så nemt for andre som ikke bliver rørt af det her ,at være så fordømmende.
Anmeld