Kalorier!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. januar 2014

Lykke:)

Savannah skriver:

Ja, du skal i princippet kompensere for det -kalorier du har fået ved træning, det er dog ikke altid jeg gør det. De date kan du så evt spise lidt federe mad..
Hvor meget har du skrevet du vil tabe pr uge?

Okay, ja så har jeg meget at indhente!

Jeg har skrevet et kilo, men det er måske også lige i overkanten!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2014

L&V

Lykke:) skriver:

Ja, det er jeg egentlig enig i ud med light!
Har overvejet mange gange at opgradere, men har aldrig rigtig fået taget mig sammen.

Præcis

Jeg købte bare den 3 måneders en så tænkter jeg jeg har nået at tabe det jeg skal

Anmeld

27. januar 2014

L&V

Okay, ja så har jeg meget at indhente!

Jeg har skrevet et kilo, men det er måske også lige i overkanten!

Det halve er mere realistisk

Anmeld

27. januar 2014

Giraffen

Jeg er begyndt at tælle kalorier, og det går egentlig super godt - MEN jeg kom til at tænke på, om man kan få for lidt kalorier i løbet af en dag?

I dag har jeg kun spist 435 kcal, og det synes jeg virker som voldsomt lidt?

du skal MINIMUM (som de andre også siger) have 1200-1300 kcal om dagen - og hvis du træner, så kommer de kalorier altså oveni, så det er 1200 kcal efter træning også.

Du opnår intet ved for få kalorier, da din krop blot vil suge energien ud af det føde den får og kompensere med en dårlig forbrænding (som ikke sådan kommer op med det samme, når "kuren" er forbi - hvilket også er en stor årsag til at mange tager det hele på + mere til efter endt kur)

Anmeld

27. januar 2014

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Præcis

Jeg købte bare den 3 måneders en så tænkter jeg jeg har nået at tabe det jeg skal

Jeg tror også lige jeg får den opgraderet.
Følger du en kur eller spiser du bare som du vil ?

Anmeld

27. januar 2014

Det halve er mere realistisk

Så sætter jeg den lige ned

Anmeld

27. januar 2014

Giraffen skriver:

du skal MINIMUM (som de andre også siger) have 1200-1300 kcal om dagen - og hvis du træner, så kommer de kalorier altså oveni, så det er 1200 kcal efter træning også.

Du opnår intet ved for få kalorier, da din krop blot vil suge energien ud af det føde den får og kompensere med en dårlig forbrænding (som ikke sådan kommer op med det samme, når "kuren" er forbi - hvilket også er en stor årsag til at mange tager det hele på + mere til efter endt kur)

Jeg har bare rigtig svært ved at se hvordan jeg skal få spist så meget i løbet af en dag

Anmeld

27. januar 2014

L&V

Jeg tror også lige jeg får den opgraderet.
Følger du en kur eller spiser du bare som du vil ?

Vi spiser efter lchf men dog med et kcal begrænsning da jeg ikke kan komme op på de procenter man skal så vi køre nok mere lc..

Anmeld

27. januar 2014

Vi spiser efter lchf men dog med et kcal begrænsning da jeg ikke kan komme op på de procenter man skal så vi køre nok mere lc..

Virker den?

Anmeld

27. januar 2014

L&V

Virker den?

ja jeg tabte 4 kg og 15 cm på den første uge nu tager jeg 500-700 g om ugen min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.