WOW – Ny spildfri kop til børn, der er let at drikke af og have med i en aktiv hverdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. januar 2014

MorDk

LilleSmølf skriver:

Troede ellers det var baby, der suværent bestemte

Mmmm nej... det er jo mor i sidste ende  

Jeg stoppede.... og det var mig der bestemte hehe... ellers havde jeg hende hængende endnu 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. januar 2014

lineog4

tarkoflen skriver:

Ok, det er bare fordi min sp bestemt ikke var tilfreds med at jeg stadig ammer om natten men jeg er så ikke den eneste kan jeg forstå

Tror da mange ammer om natten også senere end 9 mnd. Nå men ville egentlig bare er forslag, vi brugte snapseglas til Dina i starten - kan så se det er helt i den anden boldgade end de glas fra wow da de jo netop var små for hun selv kunne styre og de passede til den lille mund så det ikke skvulpede ved siden af - betyder ikke hun ikke spildte men bare at det var nemmere for hende selv st styre. Vi brugte dem også om natten men der styrede vi og hun var lige knapt et år

Anmeld

25. januar 2014

LilleSmølf

MorDk skriver:

Mmmm nej... det er jo mor i sidste ende  

Jeg stoppede.... og det var mig der bestemte hehe... ellers havde jeg hende hængende endnu 

Her var det så omvendt

Men det er jo selvfølgelig helt i orden for begge ting, bare både mor og barn i sidste ende er tilfredse med det.

Anmeld

25. januar 2014

tarkoflen

lineog4 skriver:

Tror da mange ammer om natten også senere end 9 mnd. Nå men ville egentlig bare er forslag, vi brugte snapseglas til Dina i starten - kan så se det er helt i den anden boldgade end de glas fra wow da de jo netop var små for hun selv kunne styre og de passede til den lille mund så det ikke skvulpede ved siden af - betyder ikke hun ikke spildte men bare at det var nemmere for hende selv st styre. Vi brugte dem også om natten men der styrede vi og hun var lige knapt et år

Det viser min lille afstemning herinde i hvert fald men ifølge sp skulle jeg stoppe.

Vi brugte også snapseglas i starten, så måske vi skulle gøre det om natten igen

Tak for råd.

Anmeld

25. januar 2014

Lullaby

tarkoflen skriver:

Ok, det er bare fordi min sp bestemt ikke var tilfreds med at jeg stadig ammer om natten men jeg er så ikke den eneste kan jeg forstå

Jeg ammede også om natten indtil de var 1 1/2. Pt er Zarina 13 mdr.

Anmeld

25. januar 2014

tarkoflen

Lullaby skriver:

Jeg ammede også om natten indtil de var 1 1/2. Pt er Zarina 13 mdr.

Super, så er jeg ikke alene hvor mange gange i døgnet ammer du og er der en grund til,at du siger 1,5 år?

Anmeld

25. januar 2014

modesty

tarkoflen skriver:

What? Det skal hun da blande sig helt udenom, hvorfor i alverden skulle det være et problem? Retningslinjerne er at man TIDLIGST må afvænne natamning ved 8 mdr. og allerhelst skal vente mindst et par måneder længere.

Anmeld

25. januar 2014

tarkoflen

modesty skriver:

What? Det skal hun da blande sig helt udenom, hvorfor i alverden skulle det være et problem? Retningslinjerne er at man TIDLIGST må afvænne natamning ved 8 mdr. og allerhelst skal vente mindst et par måneder længere.

Nå for Søren, hvor har du de retningslinier fra? Dem gad jeg godt have, for hun mener bestemt at der bør være slut omkring 6-7 måneders alderen...

Jeg har dog tænkt mig at blive ved, for Thea er helt ulykkelig når hun vågner og det er hun kun af sult eller hvis hun en sjælden gang er meget overtræt! Og det er hun jo ikke, når hun sover om natten

Anmeld

25. januar 2014

modesty

tarkoflen skriver:

Nå for Søren, hvor har du de retningslinier fra? Dem gad jeg godt have, for hun mener bestemt at der bør være slut omkring 6-7 måneders alderen...

Jeg har dog tænkt mig at blive ved, for Thea er helt ulykkelig når hun vågner og det er hun kun af sult eller hvis hun en sjælden gang er meget overtræt! Og det er hun jo ikke, når hun sover om natten

Hmm, jeg kan læse på nettet at der er divergerende holdninger. 

De tidligst 8, helst 10 eller flere mdr., læste jeg i en artikel i Vores Børn.

Men derudover er det da slet ikke et område hun skal bevæge sig ind på. Bare fordi baby ikke behøver ernæring om natten længere i en vis alder, er det da slet ikke det samme som at man  skal og bør stoppe.

Anmeld

25. januar 2014

tarkoflen

modesty skriver:

Hmm, jeg kan læse på nettet at der er divergerende holdninger. 

De tidligst 8, helst 10 eller flere mdr., læste jeg i en artikel i Vores Børn.

Men derudover er det da slet ikke et område hun skal bevæge sig ind på. Bare fordi baby ikke behøver ernæring om natten længere i en vis alder, er det da slet ikke det samme som at man  skal og bør stoppe.

Ja der er mange holdninger til det og min sp er af den gamle skole, måske deraf holdningen til at det skal stoppe

Du har helt ret! Så må vi tage kampen senere hvis det er et problem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.