WOW – Ny spildfri kop til børn, der er let at drikke af og have med i en aktiv hverdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

MorDk

tarkoflen skriver:

Hvornår startede l på det? Thea er 9 måneder, sidder næsten stabilt, men ikke nok til, at jeg ville binde an med det om natten, og der skal jeg jo både holde noget under hende, så hun ikke bliver våd og give hende noget at drikke tænker bare det bliver noget rod, men måske det bare er fordi jeg ikke har prøvet det

12 mdr. gammel....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

TNBC

tarkoflen skriver:

Hi hi tror nu heller ikke det ødelægger noget på længere sigt, det var bare, hvis det blev for forvirrende for hende, at skulle forholde sig til begge dele... Så tænkte jeg, at denne måske kunne være en ide, fordi den efterligner at drikke af alm kop, og jeg skal jo alligevel ud og købe et eller ander

fair nok, men det er vel det samme, der er bare tud på tudekoppen, men det kan vel være lige så forvirrede at den kop som hun har i sengen, den kan ligge ned uden vandet kommer ud, men det kan den hun bruger ved ikke bordet(at hun lægger koppen ned.)

Men jeg ville vente og se om den der kop overhovedet virker, jeg synes også den ser meget stor ud, tænker på til at have liggende i sengen

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

MorDk skriver:

12 mdr. gammel....

Hvad gjorde l indtil da? Eller ville hun ikke spise om natten, så det ikke var et problem?

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Yurie skriver:

fair nok, men det er vel det samme, der er bare tud på tudekoppen, men det kan vel være lige så forvirrede at den kop som hun har i sengen, den kan ligge ned uden vandet kommer ud, men det kan den hun bruger ved ikke bordet(at hun lægger koppen ned.)

Men jeg ville vente og se om den der kop overhovedet virker, jeg synes også den ser meget stor ud, tænker på til at have liggende i sengen

Den skal ikke ligge i sengen og det er heller ikke meningen, at hun selv skal kunne drikke af den, det skal være, når hun vågner og vil ammes, så får hun vand i stedet for, for at lære hende, at om natten sover vi

Min sp var bestemt ikke begejstret for, at jeg stadig ammer om natten

Anmeld

24. januar 2014

MorDk

tarkoflen skriver:

Hvad gjorde l indtil da? Eller ville hun ikke spise om natten, så det ikke var et problem?

Jeg stoppede med at amme om natten da hun var omkring 12 mdr. så tilbød vi vand i stedet. Indtil vi stoppede ammede jeg hende og hun fik ikke vand.

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

MorDk skriver:

Jeg stoppede med at amme om natten da hun var omkring 12 mdr. så tilbød vi vand i stedet. Indtil vi stoppede ammede jeg hende og hun fik ikke vand.

Ok, det er bare fordi min sp bestemt ikke var tilfreds med at jeg stadig ammer om natten men jeg er så ikke den eneste kan jeg forstå

Anmeld

24. januar 2014

MorDk

tarkoflen skriver:

Ok, det er bare fordi min sp bestemt ikke var tilfreds med at jeg stadig ammer om natten men jeg er så ikke den eneste kan jeg forstå

Nej og ved du hva? Det er DIG der suverænt bestemmer hvornår det stopper!

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

MorDk skriver:

Det har du ret i

Sp mente heller ikke vi skulle give grød inden hun blev puttet, men det gør vi altså! Ellers vil hun da helt sikkert spise mere om natten! Vil gerne have hun er mæt, og det er jeg ikke altid sikker på hun bliver af vores aftensmad... Hun spiser ikke voldsomt meget pr måltid, men det kommer vel nok.

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

MorDk skriver:

Hov og tak for at du lige gør mig opmærksom på, at jeg skal lytte til mig selv, og mærke hvad min lille skat har brug for! Og dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste

Anmeld

25. januar 2014

LilleSmølf

MorDk skriver:

Troede ellers det var baby, der suværent bestemte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.