WOW – Ny spildfri kop til børn, der er let at drikke af og have med i en aktiv hverdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. januar 2014

MorDk

Ej hvor fedt at se at nogle er enige med mig hehe... Tænkte faktisk jeg måske var for sart/snerpet hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. januar 2014

tarkoflen

MorDk skriver:

Den har nogle flotte farver 

Men ville jeg selv købe en? Nej!

Hvorfor må børn ikke spilde? Hvordan skal de ellers lærer hvordan man drikker af en normalt kop/glas? 

Ungerne behøver da ikke drikke når de sidder med tablets/Ipads m.m Så må de lægge denne til side og drikke en tår vand ved bordet eller lign? 

Bryder mig ikke om reklamen. 

"Børns ellers så travle hverdag" ? Jeg mener ikke børn skal have tralvt! Og hvad har en alm. vandflaske/drikkedunk gjort??

Ja den er da bedre end en suttteflaske, men hvordan skal de lærer at drikke rigtigt hvis de ALDRIG oplever at spilde???

Tænker hvordan ser den ud nede i? Kan børnene se der er væske i? 

Der skal tjenes penge. Man "opfinder" og så "bilder" man forældre ind at det er uundværligt. 

Mine børn har aldrig drukket af tudekop. 

Herhjemme drikkes der af alm. glas, kopper og vandflasker. Det andet synes jeg faktisk er noget "fis" 

Det var bare min mening 

God dag!

Jeg er tildels enig, men jeg sad og tænkte at den ville være perfekt til om natten, hvis en baby på 9 måneder må drikke af den, af den simple årsag, at det er ret meget noget bøvl at give hende vand uden der er vand i hele sengen

Men ellers vil jeg heller ikke bruge den

Gad godt vide, om den dur til noget!

Anmeld

24. januar 2014

MorDk

tarkoflen skriver:

Jeg er tildels enig, men jeg sad og tænkte at den ville være perfekt til om natten, hvis en baby på 9 måneder må drikke af den, af den simple årsag, at det er ret meget noget bøvl at give hende vand uden der er vand i hele sengen

Men ellers vil jeg heller ikke bruge den

Gad godt vide, om den dur til noget!

Helt enig.... til natten ville det være fint! Uden tvivl. (havde jeg ikke lige tænkt på)

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

MorDk skriver:

Helt enig.... til natten ville det være fint! Uden tvivl. (havde jeg ikke lige tænkt på)

Det er nok fordi jeg slet ikke kan se for mig, hvordan vi skal give Thea noget at drikke om natten, hvis vi skal vænne hende fra brystet om natten! Hun nægter flaske, og så er der jo kun kop tilbage, og med den måde hun drikker om dagen, kan jeg kun forestille mig, at det bliver noget værre svineri

Anmeld

24. januar 2014

TNBC

tarkoflen skriver:

Det er nok fordi jeg slet ikke kan se for mig, hvordan vi skal give Thea noget at drikke om natten, hvis vi skal vænne hende fra brystet om natten! Hun nægter flaske, og så er der jo kun kop tilbage, og med den måde hun drikker om dagen, kan jeg kun forestille mig, at det bliver noget værre svineri

tudekopper virker.. gjorde det med min nevø, han vågnede om natten, og så havde han den..

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Yurie skriver:

tudekopper virker.. gjorde det med min nevø, han vågnede om natten, og så havde han den..

Jeg er bare ikke pjattet med tudkopper, fordi jeg har hørt at de skal lære at drikke på en anden måde end ved alm kop, men det kan godt være, at det ikke påvirker hende, det ved jeg ikke

Anmeld

24. januar 2014

TNBC

tarkoflen skriver:

Jeg er bare ikke pjattet med tudkopper, fordi jeg har hørt at de skal lære at drikke på en anden måde end ved alm kop, men det kan godt være, at det ikke påvirker hende, det ved jeg ikke

Det hat ikke påvirket ham, han fylder 7 til maj og drikker fint af glas/krus. Du bruger jo bare alm. kop om dagen, men jeg synes nu de er gode, til en vis grad. Man skal bare ikke lade dem glemme at drikke rigtigt. og det er jo kun natten.

Anmeld

24. januar 2014

MorDk

tarkoflen skriver:

Når vores datter beder om vand om natten (hun er 16 mdr) så giver vi hende det af en kop (vi styre)

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

Yurie skriver:

Det hat ikke påvirket ham, han fylder 7 til maj og drikker fint af glas/krus. Du bruger jo bare alm. kop om dagen, men jeg synes nu de er gode, til en vis grad. Man skal bare ikke lade dem glemme at drikke rigtigt. og det er jo kun natten.

Hi hi tror nu heller ikke det ødelægger noget på længere sigt, det var bare, hvis det blev for forvirrende for hende, at skulle forholde sig til begge dele... Så tænkte jeg, at denne måske kunne være en ide, fordi den efterligner at drikke af alm kop, og jeg skal jo alligevel ud og købe et eller ander

Anmeld

24. januar 2014

tarkoflen

MorDk skriver:

Når vores datter beder om vand om natten (hun er 16 mdr) så giver vi hende det af en kop (vi styre)

Hvornår startede l på det? Thea er 9 måneder, sidder næsten stabilt, men ikke nok til, at jeg ville binde an med det om natten, og der skal jeg jo både holde noget under hende, så hun ikke bliver våd og give hende noget at drikke tænker bare det bliver noget rod, men måske det bare er fordi jeg ikke har prøvet det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.