jeg går op i mit udseende ja... men ikke sådan at jeg oversminker mig, går i sol og får falske øjenvipper og negle og extensions osv.. jeg kan godt lide at mit ansigt ser godt ud, at jeg ikke har bumser og urenheder, så derfor går jeg op i at bruge nogle gode produkter til det.. samt at bruge makeup som fremhæver og ser naturlig ud.....
jeg har et eksempel på hvordan jeg gør...
da jeg desværre har tendens til at få en til to bumser som er rigtig svære at slippe af med... (det er vel noget hormonelt) og så har jeg også nogle røde pletter,, jeg mistænker det for at være blodsprængninger, og så er jeg også begyndt at blive lidt mat under øjnene...
nu har jeg så ikke pandehår længere.. men jeg synes det hjælper at bruge lidt concealer, foundation, lidt pudder til at jævne det ud med, og noget rouge til at fremhæve kinderne og så en anden slags rouge til at fremhæve kindbenene med.. øjenskygge i neutrale brune farver.. og så ellers bare en mascara... og læbepomade
og ellers med tøj, jo jeg vil da gerne klæde mig godt.. det handler jo om hvad jeg føler mig tilpas i.. jeg går altid i sort.. og jeg klæder mig som jeg har gjort i mange år.. mange tror også jeg er 18 - 19 år.. jeg er 27..!!! så jeg skal nok snart prøve noget nyt...
mht at være "grim" foran min kæreste.. det kan ikke undgås da jeg ligner en idiot når jeg sover.. intet kan overgå det.. ^_^ og han står op en del timer før mig så det er jeg jo vant til.. og jeg kan godt handle uden makeup. men så føler jeg mig bare smadret...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld