At gå meget op i udseende??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.927 visninger
122 svar
123 synes godt om
22. januar 2014

Anonym trådstarter

Gør i det? Kan i godt tage ud og handle uden make-up?

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mother-love

Anonym skriver:

Hvordan og hvorledes har i det med at være "grimme" overfor jeres partner, og hvordan ser i ud på arbejdet? 

Jeg går ikke rigtig med make up. Bruger mascara og det er det.
Men har nok ligeså mange dage hvor jeg ikke har det på som jeg har det på.
Og jeg er ligeglad med at jeg ligner lort en dag overfor min partner.
Jeg er ikke voldsom god til at barber ben her om vinteren så man kan nok godt sige at jeg om vinteren går i rigtig vinterhi hehe.

Jeg har aldrig rigtig gået ret meget op i mit udseende. Hvorfor det ved jeg egentlig ikke.
Tror bare ikke jeg orker og stå og komme alt muligt make up i hovedet hver dag.

Anmeld

22. januar 2014

Wimmie

Anonym skriver:

Jeg går kun med mascara...og ikke engang hver dag 

Jeg går da op i at se pæn ud i tøjet og jeg går aldrig nogen steder uden at have ordnet håret (glatter altid pandehåret da jeg har sådan noget krøl/hvirvel-pjat)

Men bruger max. 10 minutter foran spejlet hver dag 

Anmeld

22. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg er ikke den store make up pige.. Bruger sjældent noget.. Kan ske det sker at jeg har noget mascara på når vi er ude, men ellers bruger jeg bare en ansigtcreme..

Jeg ved ikke om jeg er grim uden, men min mand valgte da mig uden make up på :-)

Anmeld

22. januar 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg går ingen steder uden at tjekke hår og makeup, så forfængelig er jeg nemlig
Min mand er ikke til kvinder med langt hår og makeup, så han elsker mig på trods af det.

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Jeg har aldrig make up på.. Jeg er korthåret og sætter mit hår hver dag - i weekenderne, hvis jeg ved vi ikke skal noget så nøjes jeg med at lægge det ned (vasker det .)

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Havanagila skriver:

Jeg går ikke rigtig med make up. Bruger mascara og det er det.
Men har nok ligeså mange dage hvor jeg ikke har det på som jeg har det på.
Og jeg er ligeglad med at jeg ligner lort en dag overfor min partner.
Jeg er ikke voldsom god til at barber ben her om vinteren så man kan nok godt sige at jeg om vinteren går i rigtig vinterhi hehe.

Jeg har aldrig rigtig gået ret meget op i mit udseende. Hvorfor det ved jeg egentlig ikke.
Tror bare ikke jeg orker og stå og komme alt muligt make up i hovedet hver dag.

super fedt og fedt at du har det sådan..

men får du ikke dårlig selvtillid hvis du nu ser en herre smuk pige? fx når du er sammen med din mand? og hvad siger han til at du bare er ligeglad? 

Anmeld

22. januar 2014

Anonym trådstarter

Wimmie skriver:

Jeg går kun med mascara...og ikke engang hver dag 

Jeg går da op i at se pæn ud i tøjet og jeg går aldrig nogen steder uden at have ordnet håret (glatter altid pandehåret da jeg har sådan noget krøl/hvirvel-pjat)

Men bruger max. 10 minutter foran spejlet hver dag 

Gid jeg brugte så lidt tid foran spejlet 

Super fedt, tak for svar 

Anmeld

22. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Tjaa... Nah... 

Jeg kan sagtens handle uden make up. Jeg kan også sagtens tage på arbejde eller skole uden make up. Jeg er dog altid præsentabel i tøjet på arbejde og i skolen. Det er for det meste kjoler eller skjortebluser m. bukser eller nederdel. Stort set altid de pæne høje hæle. 

I forhold til min kæreste, er jeg så tilpas i hans selskab, at jeg ikke har noget problem med at være 'grim'. Han synes faktisk jeg er mest tiltrækkende om morgenen, når jeg lige er stået op. Eller når jeg går rundt i en af hans gamle store t-shirts. Jeg burde nok være bedre til at dresse up for hans skyld alene. Det er meget sjældent jeg gør det... Jeg tager stort set altid mere behageligt tøj på når jeg kommer hjem fra en lang dag på arbejdet. 

Anmeld

22. januar 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
Overfor min mands gør det ikke noget at jeg ikke har min maske på.

Jeg må indrømme at jeg har forfærdeligt lavt selvværd og selvtillid.
På en eller anden måde føler jeg mig bare bedre tilpas med lidt krigsmaling på.
Jeg bruger til dagligt Foundation og lidt mascara. Hvilket jo ikke er meget. Men jeg føler det fremhæver det gode ved mig. Eller skjuler det dårlige. Jeg har det med at rødme(i pletter) let, hvilket jeg ikke har det så godt med. Med Foundation'en skjuler jeg det.

Nu hvor jeg er gravid bruger jeg stadig ovennævnte, godt nok andre produkter. Tror simpelthen ikke jeg kan undvære det. I denne uge fx har jeg ferie, og har stort set ikke været udenfor en dør, og har faktisk heller ikke rørt make-uptasken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.