Hold da op... Rolig nu.
Jeg ser ikke negativt på jer der går med makeup.
Eller ok Fair nok jeg ryster nok lidt stille på hovedet af dem af jer der åbenlyst har et lag på 2 cm klistret på.
Og hvis nogen har de der mystiske øjenbryn der går jeg altså hjem og griner højlydt af Sorry.
Please behold jeres alm øjenbryn de selv tegnede er bare en stor joke i sig selv.
Sorry Sorry sorry men ellers eneste jeg tænker når jeg ser kvinder/piger malet til med klister er hold da op en krigsmalibg og en blanding af at jeg faktisk får lidt ondt af dem at de skal bruge så meget tid og penge, på alt det klister pjat, på at få det godt med sig selv.
Jeg kender flere der ikke kan gå udenfor en dør uden makeup og det ser jeg virkelig som et stor problem for dem. Og j eg har vildt ondt af dem.
Jeg bruger det ikke udelukkende fordi jeg finder det ubehageligt at have på. Og jeg finder det faktisk lidt det samme som jeg har det med fx høje hæle, de er ubehagelige at gå i også kan jeg ikke holde balancen på sådan nogle krabater.
Ergo kan jeg ikke lide det, så bruger jeg det ikke. Og det vil jeg ikke lave om på for nogen. Heller ikke for at gøre et godt indtryk. Et godt indtryk kan sagtens laves uden makeup.
Men igen jeg mener osse der skal være plads til os alle, så jeg går også hjem og griner af nogle af jer (igen Sorry)
PS og ja jeg plukker faktisk øjenbryn så de ikke gror sammen. Men kunne aldrig finde på at male dem.
Anmeld