Hvad læser du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

Stumpen

Findusinde skriver:

Den Sidste er rigtig fed!! Hehe kommer til at tælle efter... 4 bøger siden jul har jeg læst...

Hold da op, jeg har fået læst to.. Men fik 8 i julegave, så har nok at gå igang med  Det er alle fortsættelser, så glæder mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

firstbaby

Lige nu læser jeg Sara Blædel - kald mig prinsesse. 

Kæresten er ude at rejse og kommer først hjem søndag så det er ikke lige det smarteste tidspunkt at læse sådan noget uhyggeligt noget på, men kan ikke slippe den igen 

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Stumpen skriver:

Hold da op, jeg har fået læst to.. Men fik 8 i julegave, så har nok at gå igang med  Det er alle fortsættelser, så glæder mig 

LÆste Sara Blædel mellem jul og nytår... Og crossfire alle 3 på 14 dage... :-)
Overvejer at skal ha købt Inger Gammelgaard Madsens nye " lig bløder ikke" og den nye af Dan Brown...

Anmeld

22. januar 2014

AnnaK89

Jeg er gået igang med Ken Follet - Giganternes fald

Anmeld

22. januar 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Stumpen skriver:

Jeg har lige færdiggjort to af A.J. kazinski - wauw siger jeg bare!

nu er jeg gået igang -igen- med Marcoeffekten af Jussi adler olsen.. Gik død i den første gang... Ja ved ikke lige hvad der er gået galt, men den fangede mig slet ikke... Tragisk når det nu er en adler 

Jeg er i gang med Den Tavse by, som er nr. 2 i  Dødens instrumenter serien...

Anmeld

22. januar 2014

lycly

Stumpen skriver:

Jeg har lige færdiggjort to af A.J. kazinski - wauw siger jeg bare!

nu er jeg gået igang -igen- med Marcoeffekten af Jussi adler olsen.. Gik død i den første gang... Ja ved ikke lige hvad der er gået galt, men den fangede mig slet ikke... Tragisk når det nu er en adler 

Har lige læst Inferno og nu er jeg igang med "bjergene gav genlyd" af Khaled Hosseini

Anmeld

22. januar 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg er gået lidt i stå med min læsning. Svært at læse skønlitteratur, når man har så meget faglitteratur at læse... 

Men ellers er jeg i gang med tre bøger Prince of Thorns af Mark Lawrence, Og bjergene gav genlyd af Khaled Hosseini, og A clash of kings af George R. R. Martin (for femte gang!) 

iiih elsker at læse!!!  

Anmeld

22. januar 2014

lycly

Stumpen skriver:

Jordens søjler og uendelig verden er så gode!!

Jomfrudronningen har jeg ikke hørt om... 

Inferno fik jeg i julegave og ligger klar henne i skabet  Den er jeg meget spændt på, for jeg synes jo ikke 3'eren var særlig god..

Inferno er klart noget af det bedste Dan Brown har skrevet, du kan godt glæde dig. Hvilken en er det du ikke synes var god?

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Findusinde skriver:

LÆste Sara Blædel mellem jul og nytår... Og crossfire alle 3 på 14 dage... :-)
Overvejer at skal ha købt Inger Gammelgaard Madsens nye " lig bløder ikke" og den nye af Dan Brown...

Crossfire ved jeg ikke lige hvad er for nogle.. Gammelgaard Madsen er også god - har læst to af hende..

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Ms.Sunshine skriver:

Jeg er i gang med Den Tavse by, som er nr. 2 i  Dødens instrumenter serien...

Kender jeg ikke lige.. hvad genre er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.