Hvad læser du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. marts 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Den nye Jo Nesbø kommer på fredag - så ved jeg godt, hvad jeg skal i weekenden! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2014

Patriark

Mama2012 skriver:

Skriver speciale pt, så lige nu er det relateret til det... Jeg læser James Frey's A million little pieces, Philip Roth's The Human Stain og Bret Easton Ellis' Lunar Park...

Skide gode bøger, hvis man er til de lidt specielle og til tider grimme sider af livet...

Lunar Park er et mesterværk! Men alt Brett Easton Ellis skriver er fantastisk. 

Føler mig inspireret, tror jeg vil gå igang med Glamourama, hans, velnok, bedste roman efter min ydmyge mening.

Er ellers igang med Anthony Beevers Stalingrad.

Anmeld

17. marts 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Mor og meget mere skriver:

Den nye Jo Nesbø kommer på fredag - så ved jeg godt, hvad jeg skal i weekenden! 

JAYY det vidste jeg slet ik! Så ved jeg da godt hva det bog gavekort jeg fik i fødselsdagsgave ska bruges på

Til TS. Siden jul har jeg læst alle 5 bøger i The mortal instruments serien, som der også er en anden der anbefaler. De er skrevet af Cassandra Clare, som bare skriver helt fenomenalt, så self er jeg nu gået igang med en anden af hendes serie, som indeholder 3 bøger og hedder The infernal devices, og ligesom er en forgænger til The mortal instruments. Virklig god forfatter!

Og ellers så er jeg igang med Jo Nesbø.

Har en stak af Sara Blædel liggende og venter på mig.

Elsker Jussi adler Olsen! 

Dan brown er også ret god, men har kun fået læst de første 3. 

Og er faktisk også i gang med at læse Beutaful cretures, som er i 3 bøger, hvoraf den første er lavet som film.

Elsket at læse, og bruger rigtig meget af min fritid begravet i bøger! Vh stine

Anmeld

17. marts 2014

StineW79

Ms.Sunshine skriver:

Jeg er i gang med Den Tavse by, som er nr. 2 i  Dødens instrumenter serien...

Vidste du godt at hun har skrevet en anden serie på 3 bøger, der hedder The infernal devices?? Den starter i år 1878 eller der omkring, og er en " forganger" til The mortal instruments, hvor man møder shadowhunters osv. De er vildt gode, og er nu igang med bog nr 2. Vh stine

Anmeld

17. marts 2014

Mama2012

Patriark skriver:

Føler mig inspireret, tror jeg vil gå igang med Glamourama, hans, velnok, bedste roman efter min ydmyge mening.

Kunne ikke være mere enig - med undtagelse af American Psycho, som jeg ikke kan lide. 

Har også alle hans bøger - og skal indrømme at specialeemnet blev opbygget med ham (og James Frey) som udgangspunkt

Anmeld

17. marts 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
StineW79 skriver:

Vidste du godt at hun har skrevet en anden serie på 3 bøger, der hedder The infernal devices?? Den starter i år 1878 eller der omkring, og er en " forganger" til The mortal instruments, hvor man møder shadowhunters osv. De er vildt gode, og er nu igang med bog nr 2. Vh stine

ja... det ved jeg... men jeg vil gerne lige have læst  Mortal Instruments færdig før jeg går igang med de andre... 

desuden er jeg gravid m. termin først i april, så det er også et spørgmål hvor meget jeg kommer til at læse i den nærmeste fremtid... 

Anmeld

17. marts 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Er lige blevet færdig med The Fault In Our Stars af John Green. SÅ fantastisk bog, enormt godt skrevet! Men hvis man ikke er klar på en tudetur så kan den nok ikke anbefales at læse mens man er gravid og hormonerne raser - Jeg hylede i  hvert fald som pisket!

Anmeld

17. marts 2014

modesty

Bret Easton Ellis er verdens bedste nulevende forfatter, efter min ydmyge mening.

Dybt tragisk og et tab for litteraturen at han er holdt op med at skrive bøger - men Imperial Bedrooms var så også hans svageste...

Og det dér med at skrive filmmanuskripter går sgu ikke heeelt godt for ham.

for at hans pension fra litteraturen blot er midlertidig.

American Psycho vil nok altid være min yndlings BEE bog, da det var den første jeg læste, og jeg synes at det er den reneste og mest konsekvente af hans bøger. Men Glamorama er helt klart den mest komplekse. Har kun læst den en gang, men er ret sikker på at den vinder ved en genlæsning.

Anmeld

18. marts 2014

Studerendemor

Jeg har i fire år været i gang Jordens Børn-serien. En gang imellem går jeg helt død i Auels' sprog og må have noget afveksling. Lige nu læser jeg så (også) Processen af Franz Kafka. Jeg er vild med ham Kafka

Anmeld

18. marts 2014

StineW79

Ms.Sunshine skriver:

ja... det ved jeg... men jeg vil gerne lige have læst  Mortal Instruments færdig før jeg går igang med de andre... 

desuden er jeg gravid m. termin først i april, så det er også et spørgmål hvor meget jeg kommer til at læse i den nærmeste fremtid... 

Det er altså også en fantastisk serie, og glæder mig så meget til at bog nr 6 kommer! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.