Hvad læser du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. januar 2014

StineC

Er igang med Kvinden i buret og har de 3 næste i serien stående der bare venter på at blive læst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. januar 2014

Mimic

Stumpen skriver:

Jeg har lige færdiggjort to af A.J. kazinski - wauw siger jeg bare!

nu er jeg gået igang -igen- med Marcoeffekten af Jussi adler olsen.. Gik død i den første gang... Ja ved ikke lige hvad der er gået galt, men den fangede mig slet ikke... Tragisk når det nu er en adler 

er igang med Dan Browns "Inferno"

men har lige afsluttet hele serien af Jordens søjler af Ken Follet og Jomfrudronningen af Susan Kay

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Mimic skriver:

er igang med Dan Browns "Inferno"

men har lige afsluttet hele serien af Jordens søjler af Ken Follet og Jomfrudronningen af Susan Kay

Jordens søjler og uendelig verden er så gode!!

Jomfrudronningen har jeg ikke hørt om... 

Inferno fik jeg i julegave og ligger klar henne i skabet  Den er jeg meget spændt på, for jeg synes jo ikke 3'eren var særlig god..

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Har lige afsluttet crossfire triologien.... Overvejer at gå i gang med "det syvende barn" ellers har jeg lige købt "far mor og børn" af lola jensen.... Håber på at få nogle fif...

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

StineC skriver:

Er igang med Kvinden i buret og har de 3 næste i serien stående der bare venter på at blive læst

Uha de er gode!! 

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Findusinde skriver:

Har lige afsluttet crossfire triologien.... Overvejer at gå i gang med "det syvende barn" ellers har jeg lige købt "far mor og børn" af lola jensen.... Håber på at få nogle fif...

Det 7. barn læste jeg godt nok, men puha kunne slet ikke se det gode i den - som rigtig mange andre kan 

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Frederikke80 skriver:

Lige nu læser jeg den nye Bridget Jones... det er jo altid god underholdning

Bestemt, men de fangede ikke rigtig mig.. Er der ikke noget med at der er udkommet endnu en?

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Stumpen skriver:

Det 7. barn læste jeg godt nok, men puha kunne slet ikke se det gode i den - som rigtig mange andre kan 

Har forsøgt at læse den en gang og der fangede den ikke... Så ved faktisk ikke om jeg gider gå i gang igen...
Ellers tror jeg, jeg starter op med Sara Blædel igen... Har læst den sidste nye... Men mon ikke jeg sku gå i gang fra starten...

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Findusinde skriver:

Har forsøgt at læse den en gang og der fangede den ikke... Så ved faktisk ikke om jeg gider gå i gang igen...
Ellers tror jeg, jeg starter op med Sara Blædel igen... Har læst den sidste nye... Men mon ikke jeg sku gå i gang fra starten...

Hun bliver kun bedre og bedre for hver bog hun skriver - den sidste har jeg dog ikke læst.. 

Anmeld

22. januar 2014

Findusinde

Stumpen skriver:

Hun bliver kun bedre og bedre for hver bog hun skriver - den sidste har jeg dog ikke læst.. 

Den Sidste er rigtig fed!! Hehe kommer til at tælle efter... 4 bøger siden jul har jeg læst...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.