Hvad læser du lige nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.571 visninger
61 svar
18 synes godt om
21. januar 2014

Stumpen

Jeg har lige færdiggjort to af A.J. kazinski - wauw siger jeg bare!

nu er jeg gået igang -igen- med Marcoeffekten af Jussi adler olsen.. Gik død i den første gang... Ja ved ikke lige hvad der er gået galt, men den fangede mig slet ikke... Tragisk når det nu er en adler 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2014

ette1987

Stumpen skriver:

nu er jeg gået igang -igen- med Marcoeffekten af Jussi adler olsen.. Gik død i den første gang... Ja ved ikke lige hvad der er gået galt, men den fangede mig slet ikke... Tragisk når det nu er en adler 

Jeg er igang med en ordentlig mursten, men den er super god og fængende! Den hedder "sigøjnerinden fra Sevilla". Bagefter vil jeg videre med Karin Slaughters krimier. Har læst Marco - effekten, og nej den er bestemt ikke hans bedste (efter min mening), men det kommer lidt inde i bogen

Anmeld

21. januar 2014

TNBC

Stumpen skriver:

Jeg skal til at læse sankt psyko(når jeg har fået købt den) af Johan ???Jeg har læst en lille del af den på nettet, og jeg synes det var god.
Jeg kan ikke lige huske forfatterens efternavn..

Anmeld

21. januar 2014

ette1987

Yurie skriver:

Jeg skal til at læse sankt psyko(når jeg har fået købt den) af Johan ???Jeg har læst en lille del af den på nettet, og jeg synes det var god.

Den har jeg også læst, læser generelt for meget tror jeg , og den er rigtigt god!

Anmeld

21. januar 2014

TNBC

ette1987 skriver:

Den har jeg også læst, læser generelt for meget tror jeg , og den er rigtigt god!

det er den først bog jeg har købt i Laaaang tid, og jeg glæder mig også rigtig meget til at få den, så jeg kan læse videre. jeg læste kun nogle få sider og jeg ville bare blive ved..

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

ette1987 skriver:

Jeg er igang med en ordentlig mursten, men den er super god og fængende! Den hedder "sigøjnerinden fra Sevilla". Bagefter vil jeg videre med Karin Slaughters krimier. Har læst Marco - effekten, og nej den er bestemt ikke hans bedste (efter min mening), men det kommer lidt inde i bogen

Så er det ikke mig den er hel gal med 

Har hørt om sigøjnerinden - den skulle være rart god..

jeg har læst de to første af slaughter og glæder mig til at læse flere.. Hun er god! 

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

Yurie skriver:

Kunnevære jeg skulle kigge på den - titlen lyder meget spændende 

Anmeld

22. januar 2014

Stumpen

ette1987 skriver:

Kan man det? 

Anmeld

22. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Yurie skriver:

Den er rigtig god og spændende... glæd dig

Anmeld

22. januar 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Lige nu læser jeg den nye Bridget Jones... det er jo altid god underholdning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.