Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
lineog4 skriver: Her hjemme er han faktisk ikke undskyldt for selvom det med kort er en amerikansk skik, så er det en italiensk skik at give mimoser på valentin... Fik jeg også de første par år, nu får jeg måske et billede af dem i SMS
Her hjemme er han faktisk ikke undskyldt for selvom det med kort er en amerikansk skik, så er det en italiensk skik at give mimoser på valentin... Fik jeg også de første par år, nu får jeg måske et billede af dem i SMS
er han italiensk? Ja så er det ikke undskyldt men et billede er vel bedre end ingenting... hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Krussedulle skriver: Mange tak!!Ja det må man sige, en vaskeægte Valentinsbaby (PS, og så var det jo helt okay, at gå 11 dage over termin )
Mange tak!!Ja det må man sige, en vaskeægte Valentinsbaby (PS, og så var det jo helt okay, at gå 11 dage over termin )
Haha, ja men sådan en skøn fødselsdag, må det være alle de desperate dage værd ..
Det er da den mest perfekte valentinsgave nogensinde
Anonym skriver: er han italiensk? Ja så er det ikke undskyldt men et billede er vel bedre end ingenting... hehe
Ja han er. Og jo billeder er da også fint
Anonym skriver: Jeps, som overskriften lyder... Hvad skal i lave på Valentinsdag? og hvad giver i jeres kærester i gave? herhjemme laver jeg god mad og køber en god flaske vin, så skal vi udveksle gaver og kort og se kærlighedsfilm jeg har købt et ur med indgravering af vores bryllupsdag til min mand. Af hensyn til at jeg har en svigerinde herinde med ret svært ved at holde hemmeligheder, bliver jeg nød til at gøre denne tråd anonym. Hvad skal i lave på valentins dag?
Jeps, som overskriften lyder... Hvad skal i lave på Valentinsdag?
og hvad giver i jeres kærester i gave?
herhjemme laver jeg god mad og køber en god flaske vin, så skal vi udveksle gaver og kort og se kærlighedsfilm
jeg har købt et ur med indgravering af vores bryllupsdag til min mand.
Af hensyn til at jeg har en svigerinde herinde med ret svært ved at holde hemmeligheder, bliver jeg nød til at gøre denne tråd anonym.
Hvad skal i lave på valentins dag?
Herhjemme er det bare en alm hverdag
Valle81 skriver: Som par går vi slet ikke op i Valentins dag.Dog skal vi fejre, at min datter bliver 10.Og eftersom vi hedder Valentin til efternavn, så er det bare vores dag:-)
Som par går vi slet ikke op i Valentins dag.Dog skal vi fejre, at min datter bliver 10.Og eftersom vi hedder Valentin til efternavn, så er det bare vores dag:-)
ejjjj,, fylder hun også år på valentin? sikke heldig.. Det må være kærlighedsbørn der er født den dag
sikke et dejligt efternavn
lineog4 skriver: Ja han er. Og jo billeder er da også fint
håber i får en dejlig dag trods alt
Pcokate skriver: Herhjemme er det bare en alm hverdag
okay
Anonym skriver: Haha, ja men sådan en skøn fødselsdag, må det være alle de desperate dage værd .. Det er da den mest perfekte valentinsgave nogensinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128