.... Valentinsdag tråd! hvad skal i lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Elbæk

Anonym skriver:

Jeps, som overskriften lyder... Hvad skal i lave på Valentinsdag?  

og hvad giver i jeres kærester i gave? 

herhjemme laver jeg god mad og køber en god flaske vin, så skal vi udveksle gaver og kort og se kærlighedsfilm 

jeg har købt et ur med indgravering af vores bryllupsdag til min mand.

Af hensyn til at jeg har en svigerinde herinde med ret svært ved at holde hemmeligheder, bliver jeg nød til at gøre denne tråd anonym.

Hvad skal i lave på valentins dag? 

Sikke en dejlig gave du giver din mand, jeg håber i får en fantastisk dag fyldt med kærlighed! 

Vi holder Valentinsdag hver år.

Morgenen starter vi med lækker morgenmad og hygge med vores søn, og så tager vi i legeland alle tre.

Om aftenen kommer min mor og ser efter vores søn nogle timer, hvor vi køber lækker mad og slik til dem, og så skal mig og manden ud og spise på Flammen, og derefter i biografen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

22

Altså, officielt set er jeg kynisk, og ligeglad med at det er Valentines day. Men helt uofficielt, så synes jeg det er en hyggelig dag, og hvem ville dog blive sur og fornærmet over at få enten blomster eller en anden erkendtlighed fra ens elskede den dag? 

Jeg ville i hvert fald ikke. 

Anmeld

19. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Det sker at vi laver en god middag, hvis vi lige husker dagen, men må indrømme at jeg ik går op valentinsdag. Vil meget heller " fejre " hinanden spontant alle mulige andre dage.

Håber dog i får en rigtig dejlig dag!! Vh stine

Anmeld

19. januar 2014

Aabye

Anonym skriver:

herhjemme laver jeg god mad og køber en god flaske vin, så skal vi udveksle gaver og kort og se kærlighedsfilm 

Af hensyn til at jeg har en svigerinde herinde med ret svært ved at holde hemmeligheder, bliver jeg nød til at gøre denne tråd anonym.

Min kæreste og jeg kan fejre 8 års dag den 4 februar.. Vi har aldrig gået op i valentines day.. Synes det er noget opreklameret fis No offense altså.. 

Anmeld

19. januar 2014

ESV

Ingenting det pjat gider jeg ikke fejre.. Han må gerne vise han elsker mig og omvendt i hverdagen i stedet. Jeg fejre generelt ikke de amerikanske helligdage, jeg syntes vi har rigeligt i vores egne

Anmeld

19. januar 2014

Team Putte

Anonym skriver:

vi får som regel noget god mad og bruger aftenen med chokolade og bobler på tæpper og puder på gulvet foran hyggepejsen hvor vi snakker, nusser, putter og hygger i mange timer

vi går ikke op i gaver og det helt store.. Men hyggeligt skal det være sidste år havde kæresten købt kort til mig og et til vores dengang 7 mdr gamle datter og havde sat det på puslebordet så vi så det som det første når vi stod op <3

Anmeld

20. januar 2014

twinny

22 skriver:

Altså, officielt set er jeg kynisk, og ligeglad med at det er Valentines day. Men helt uofficielt, så synes jeg det er en hyggelig dag, og hvem ville dog blive sur og fornærmet over at få enten blomster eller en anden erkendtlighed fra ens elskede den dag? 

Jeg ville i hvert fald ikke. 

Haha sådan har jeg det os. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.