.... Valentinsdag tråd! hvad skal i lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

KajaH

Anonym skriver:

overraskelse er også bedre end forventning 

Lige præcis 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Ja da, vi er bare ikke til pladder romantiske dage bliver nok bare fn alm dag men finder jo nok en anden dag, hvor vi kan hygge uden børn

God dag til jer

Det er jo heller ikke en dansk tradition

også rigtig god dag til jer 

Anmeld

19. januar 2014

Lykke:)

Anonym skriver:

åh det lyder også romantisk  og stort tillykke med de fire år i har haft sammen  hvilket komedy skal i se?

Tusind tak!
Aner det ikke! Vi har et gavekort vi skal have brugt

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Tusind tak!
Aner det ikke! Vi har et gavekort vi skal have brugt

åh hvor spændende Håber i hvert fald i får en skøn dag sammen 

Anmeld

19. januar 2014

lineog4

Kan se det er en fredag så mon ikke vi skal se Disney show ;-) 

Vi plejer at gå en tur på graven for det er præcis 9 måneder før Lias fødselsdag, så kan lide tanken om hun blev lavet på valentin som er dagen reserveret til kærlighed  Og håber så hver år der rammer nogen blomster ned i min mands hænder, men forventer ikke noget....

Nogen år kan jeg finde på at lave noget - sidste år havde min datter og jeg klippet en masse røde hjerter og jeg havde bagt boller til han kom hjem og inden de skulle til svømning alle børnene, men efter vi har fået børn er det ikke blevet til mere end det

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Vi plejer at gå en tur på graven for det er præcis 9 måneder før Lias fødselsdag, så kan lide tanken om hun blev lavet på valentin som er dagen reserveret til kærlighed  Og håber så hver år der rammer nogen blomster ned i min mands hænder, men forventer ikke noget....

Nogen år kan jeg finde på at lave noget - sidste år havde min datter og jeg klippet en masse røde hjerter og jeg havde bagt boller til han kom hjem og inden de skulle til svømning alle børnene, men efter vi har fået børn er det ikke blevet til mere end det

åh hvor romantisk 

Heldigvis er mændende jo lidt undskyldt, det er ikke en dag som alle mænd helt kender til, eller kan huske 

det er også hyggeligt at bruge dagen med sine dejlige børn 

Anmeld

19. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeps, som overskriften lyder... Hvad skal i lave på Valentinsdag?  

og hvad giver i jeres kærester i gave? 

herhjemme laver jeg god mad og køber en god flaske vin, så skal vi udveksle gaver og kort og se kærlighedsfilm 

jeg har købt et ur med indgravering af vores bryllupsdag til min mand.

Af hensyn til at jeg har en svigerinde herinde med ret svært ved at holde hemmeligheder, bliver jeg nød til at gøre denne tråd anonym.

Hvad skal i lave på valentins dag? 

Ej hvor hyggeligt

Fin gave!!!

Vi skal fejre den mellemste, som bliver 3 år, den dag!
Og dagen efter kommer der gæster!

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Krussedulle skriver:

Ej hvor hyggeligt

Fin gave!!!

Vi skal fejre den mellemste, som bliver 3 år, den dag!
Og dagen efter kommer der gæster!

Mange tak 

åh STORT tillykke med jeres kærlighedsbarn.. sikke en dejlig fødselsdag at have 

Anmeld

19. januar 2014

lineog4

lineog4 skriver:

Her hjemme er han faktisk ikke undskyldt for selvom det med kort er en amerikansk skik, så er det en italiensk skik at give mimoser på valentin... Fik jeg også de første par år, nu får jeg måske et billede af dem i SMS 

Anmeld

19. januar 2014

Krussedulle

Anonym skriver:

Mange tak 

åh STORT tillykke med jeres kærlighedsbarn.. sikke en dejlig fødselsdag at have 

Mange tak!!

Ja det må man sige, en vaskeægte Valentinsbaby

(PS, og så var det jo helt okay, at gå 11 dage over termin )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.