.... Valentinsdag tråd! hvad skal i lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2014

Kløver

Intet specielt, vi holder ikke Valentins dag. Vil hellere gøre en masse små ting i hverdagen eller få e. Overraskelse som ikke er for endelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeps, som overskriften lyder... Hvad skal i lave på Valentinsdag?  

og hvad giver i jeres kærester i gave? 

herhjemme laver jeg god mad og køber en god flaske vin, så skal vi udveksle gaver og kort og se kærlighedsfilm 

jeg har købt et ur med indgravering af vores bryllupsdag til min mand.

Af hensyn til at jeg har en svigerinde herinde med ret svært ved at holde hemmeligheder, bliver jeg nød til at gøre denne tråd anonym.

Hvad skal i lave på valentins dag? 

Officielt gør vi ikke noget eller går op i at det er valentinesday...

men uofficielt, går jeg og håber hver år på den helt store romance
og får altid det blomsterhandleren lige har som valentinesspeciel

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Overhovedet ikke han er vist ikke typen og det jeg da vist egentlig heller ikke.. Hehe...

Men go dag til jer

Mange tak, og i lige m¨de 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Intet specielt, vi holder ikke Valentins dag. Vil hellere gøre en masse små ting i hverdagen eller få e. Overraskelse som ikke er for endelig

Okay, det gør vi nu også... men jeg elsker den pladderromantiske dag alligevel  men hav en romantisk dag trods i ikke holder det 

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Officielt gør vi ikke noget eller går op i at det er valentinesday...

men uofficielt, går jeg og håber hver år på den helt store romance
og får altid det blomsterhandleren lige har som valentinesspeciel

i det mindste får du nogle smukke blomster  det gør også meget... håber at din bedre halvdel overrasker dig i år så 

Anmeld

19. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

i det mindste får du nogle smukke blomster  det gør også meget... håber at din bedre halvdel overrasker dig i år så 

Jeg tvivler.. Det siger ham ikke så meget sådan noget.. Og jeg får kun blomsterne fordi han ved at det gør mig glad, selvom jeg har prøvet at givet udtryk for andet

Men det er jo heldigvis alle de små søde ting han gør i hverdagen der betyder mest..

Anmeld

19. januar 2014

Anonym trådstarter

FamilenStorm skriver:

Jeg tvivler.. Det siger ham ikke så meget sådan noget.. Og jeg får kun blomsterne fordi han ved at det gør mig glad, selvom jeg har prøvet at givet udtryk for andet

Men det er jo heldigvis alle de små søde ting han gør i hverdagen der betyder mest..

haha ja, det er trods alt kun en dag.. og det er ikke engang en dansk tradition..  så han er måske lidt undskyldt han gør sikkert så meget romantisk andre gange 

Anmeld

19. januar 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeps, som overskriften lyder... Hvad skal i lave på Valentinsdag?  

og hvad giver i jeres kærester i gave? 

herhjemme laver jeg god mad og køber en god flaske vin, så skal vi udveksle gaver og kort og se kærlighedsfilm 

jeg har købt et ur med indgravering af vores bryllupsdag til min mand.

Af hensyn til at jeg har en svigerinde herinde med ret svært ved at holde hemmeligheder, bliver jeg nød til at gøre denne tråd anonym.

Hvad skal i lave på valentins dag? 

Vi skal ikke noget på Valentinsdag, vi skal noget på vores kæreste-jubilæum, som tilfældigvis ligger på Valentinsdag.

Aner ikke hvad, men vi skal nok ud at spise. Giver ikke gaver.

Jeg er ikke særlig vild med alle de "højtider" vi påtager os fra det amerikanske, så det er ikke noget vi fejrer.

Anmeld

19. januar 2014

FamilenStorm

Anonym skriver:

haha ja, det er trods alt kun en dag.. og det er ikke engang en dansk tradition..  så han er måske lidt undskyldt han gør sikkert så meget romantisk andre gange 

Lige præcis.. Det er jo bare for at butikkerne kan få noget mer salg..

Og ja jeg skal bestemt ikke klage..

Anmeld

19. januar 2014

Benjamins'mor

Vi går ikke op i det herhjemme, så ingenting som vi ikke laver til hverdag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.