Anonym skriver:
Jeg hader drengelegetøj - og jeg har kun drenge
ikke forstået som biler, politi, osv.
Men alt det våben, vold, krig, grimme monstre, onde figurer, karate, lys-sværds agtige pis der findes (for at sige det ligeud
)
Vold og våben hører sig til blandt lavtstående mennesker jeg ikke ønsker at omgåes og jeg hader hele den verden .....
(Beklager fordomme, men er bare ærlig)
Jeg ved godt, at selvfølgelig skal de have lov, og det er en del af deres udvikling, bla bla bla, og det gør de også, men det ændre ikke på mine følelser omkring emnet. Så jeg lukke øjnene og satser på det kun er en kort periode, at det er spændende
det er ikke fordi jeg er mere til dukker og perler, men er nok bare mest til tog, politibiler, LEGO, osv.
Puha - skulle lige lukke luft ud efter en tur i BR med den store. Hvordan har I det med det? Jeg ville ønske jeg bare kunne acceptere det og interessere mig for det, men nej .....
Vi køber heller ikke sværd, pistoler, monstre og så videre herhjemme, for jeg mener bestemt at drenge godt kan lege med andet end ting der er så skræmmende som våben.. 
Herhjemme køber vi lego, biler, dyr, fisher price.. Sådan nogle neutrale ting
Vi køber også snart nogle dukker, han (Silas) er virkelig begyndt at interessere sig for at lege baby med dukkerne hvor han skifter deres ble og putter dem osv.
Tror heller ikke vi kommer til at købe sværd osv. til dem når de bliver ældre, jeg synes bare ikke det hører en "leg" til.. Hvorfor lege at "BANG du er død" når de ikke engang ved hvad "død" er....
Men ligefrem at sige man er et lavstående menneske fordi man køber et plastiksværd til sine drenge, synes jeg godt nok er en voldsom mening at have
Hvad mener du så om de drenge der er i krig? Ikke nødvendigvis vores egne, men alle dem der kæmper for deres elskede, med våben, er de så lavtstående mennesker?