Hvad skal jeres skønne børn være til fastelavn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Problembarnet skriver:

Jeg havde mine ideer. min datter bliver 3 til marts.. spurgte hvad hun ville klædes ud som,.. Hun elsker prinsesser og kjoler... men hun ville være soldat.. så nu skal jeg finde ud af hvordan og hvorledes... forslag modtages gerne?

Du kan finde rigtig meget tøj i camouflagefarverne i genbrugsbutikker rundt omkring...

ellers vælg hvad nation det skal være for og så kig på deres dragter til f.eks. ørken, jungle og lignende...

der er f.eks. nogen der har sandfarvet og kun det hele vejen fra hjelm til sko...

(man kan slet ikke se jeg er datter af en militærmand )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Wampires skriver:

Du kan finde rigtig meget tøj i camouflagefarverne i genbrugsbutikker rundt omkring...

ellers vælg hvad nation det skal være for og så kig på deres dragter til f.eks. ørken, jungle og lignende...

der er f.eks. nogen der har sandfarvet og kun det hele vejen fra hjelm til sko...

(man kan slet ikke se jeg er datter af en militærmand )

Jeg havde forestillet mig noget garder? ej jeg ved det ikke.. det er noget helt andet end hvad moren lige havde forestillet sig 

Anmeld

30. januar 2014

Blikfang.com

Den store vil være guden Freja (hvordan jeg så lige får lavet sådan et kostume)

SVAR:

Hvis du kan sy kan du evt finde på noget der minder lidt om dette her: Gudinde

Tænker at en rosa enkel kjole med guldbælte og så slør/kappe bag på skulle gøre udfaldet.

Anmeld

30. januar 2014

Blikfang.com

Problembarnet skriver:

Jeg havde forestillet mig noget garder? ej jeg ved det ikke.. det er noget helt andet end hvad moren lige havde forestillet sig 

Hvad med noget ala denne her: Garder Ved ikke helt om det var det du tænkte, eller om det er det din datter vil være.

Anmeld

30. januar 2014

Kay

Her har far bestemt at Elna skal være Tigerdyr... Hun er jo kun 1,5 år :-) 

Jeg skal være sommerfugl :-) jeg arbejder jo i en vuggestue og der skal vi jo også være klædt ud :-P

Anmeld

30. januar 2014

TbCp

Min datter, på 6 år, skal være troldmand

Min søn, på 2 år, tror jeg skal være pirat.

Anmeld

30. januar 2014

Lotus86

Mor11 skriver:

Hahahahahaha!!  Jeg er flad af grin!!  Hold nu op hvor er det fantastisk 

Jeg kunne slet heller ikke lade være med at grine, det kom bare ud af det blå da jeg spurgte ham hvad han ville være

Anmeld

31. januar 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Min skal enten være spiderman eller hulk har lige købt de 2 kostumer i H&M

Anmeld

31. januar 2014

Blikfang.com

Jeg prøver mig lidt frem hver dag, jeg synes han skal være prinsefrø... men når vi sidder og kigger på alle kostumer i min butik, siger han hver gang at han vil være bøsse!

Jeg ved ikke om jeg kan nå at enten få ham til at skifte mening eller lære at udtale Spøgelse inden der er fastelavn i vuggestuen.

Men okay så har vi da allerede et godt vers til konfirmationssagen....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

31. januar 2014

Zelinasmor

Denisep skriver:

Jeg er helt lost i år , aner ikke hvad prinsessen vil være og hun har ikke selv ønsket noget ?

Kom gerne med forslog til en pige på 3 eller hvad i selv overvejer til jeres børn

Vores datter skal være hello kitty  Hun er 2 år. Fandt sættet i br sat ned til 100kr. Det er SÅ sødt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.