Hvad skal jeres skønne børn være til fastelavn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.116 visninger
39 svar
11 synes godt om
15. januar 2014

Pinkrose

Jeg er helt lost i år , aner ikke hvad prinsessen vil være og hun har ikke selv ønsket noget ?

Kom gerne med forslog til en pige på 3 eller hvad i selv overvejer til jeres børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2014

Mor Christa

Victor er jo så en dreng, men jeg tror helt sikkert at hanskal være bondemand eller pirat - han elsker de to karaktere ;-)
Din pige kunne være mariehøne? - Jeg synes de er SÅ søde de små mariehønepiger!

Anmeld

15. januar 2014

Sitrani

Denisep skriver:

Jeg er helt lost i år , aner ikke hvad prinsessen vil være og hun har ikke selv ønsket noget ?

Kom gerne med forslog til en pige på 3 eller hvad i selv overvejer til jeres børn

Jeg ved det heller ikke, min datter er 2,5 år, men tænker jeg vil ta hende med ud i toys r us, og sige hun skal vælge noget, og så får hun den udklædning hun vil.. Medmindre den koster det hvide ud af øjnene... Tror desuden heller ikke hun gider det i sidste ende, så måske hun bare ender med ikke at være klædt ud

Anmeld

15. januar 2014

Pinkrose

Mor Christa skriver:

Victor er jo så en dreng, men jeg tror helt sikkert at hanskal være bondemand eller pirat - han elsker de to karaktere ;-)
Din pige kunne være mariehøne? - Jeg synes de er SÅ søde de små mariehønepiger!

Hun var mariehøne sidste år , og prinsesse året før :/
Arg er i tvivl. Må ud og glo hvad der er i butikkerne

Anmeld

15. januar 2014

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Tror Isabell skal være klædt ud som en fra Monster High :-)

Elina har pt. 3 muligheder :-) Hello Kitty, Smølf eller ballerina.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

16. januar 2014

ette1987

Tror vores Villum skal være superhelt. Finder noget i H&M tror jeg.. Man kan ikke vide om han overhovedet vil klædes ud, når det kommer til stykket! Har de ikke også udklædning i pige afdelingen?

Anmeld

16. januar 2014

Isabella_mor

her kan knægten finde på alt fra hallo kitty til darth vader... så det bliver da spændende at se hvad han vælger til den tid

Anmeld

16. januar 2014

Kløver

Puh har vi da ikke tænkt over, vores starter i bh den 1 feb så må vist hellere forhøre hvordan og hvorledes

Anmeld

16. januar 2014

dorthemus

Min datter har lige fået de fineste kinesiske kjoler så tror da hun skal være kineserpige

Anmeld

16. januar 2014

serinasmor

Denisep skriver:

Serina var spiderman sidste år (eget valg) og vil være det igen i år

Vi har rigeligt med prinsessekjoler i backup

Har du spurgt hende direkte ? Måske er det lettere når det kommer tættere på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.