Hvad skal jeres skønne børn være til fastelavn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Thea har været kat, klovn, klokkeblomst og princesse. Hva hun ska være i år, ved vi ik endnu! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2014

(august)

Den ældste på 3,5 år skal være rødhætte og den lille på 2 år skal være pingvin (hun går jo på pingvinstuen).

Anmeld

16. januar 2014

Mor til Majbørn

Denisep skriver:

Jeg er helt lost i år , aner ikke hvad prinsessen vil være og hun har ikke selv ønsket noget ?

Kom gerne med forslog til en pige på 3 eller hvad i selv overvejer til jeres børn

min dreng skal være TIGER!!

Mest fordi han så kan få en nat-dragt med tigerspringer fra H&M, og fordi jeg har hans tiger-maske liggende fra nytår. Det er en nem løsning for en gravide mor

Anmeld

16. januar 2014

Masig

Ville rigtig gerne have at vores lille terrorist skulle være en lille djævel... Det passer bare SÅ godt til ham lige pt haha...

MEN jeg kan bare overhovedet ikke finde et ordentligt kostume i hans str 

Så enten ender det med jeg prøver at bakse en plan B sammen med en rød heldragt, nogle horn og en trefork, ellers finder jeg på noget helt andet... Har også overvejet om han skulle være tiger.... Nu må vi se hvad det bliver til...

Anmeld

30. januar 2014

Blikfang.com

Honningbi til en pige på 3 år eller mariehøne vil være mit forslag.

Eller måske Rødhætte....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. januar 2014

lineog4

Da min datter var 3. 1/2 var hun en ko 

I år bliver de ved at skifte mening, men drengene er vist landet på trolde og den store hmm kan ikke huske for det skifter hele tiden

Anmeld

30. januar 2014

Maja88

Denisep skriver:

Jeg er helt lost i år , aner ikke hvad prinsessen vil være og hun har ikke selv ønsket noget ?

Kom gerne med forslog til en pige på 3 eller hvad i selv overvejer til jeres børn

Her skal hub være minimouse

Anmeld

30. januar 2014

Krussedulle

Denisep skriver:

Superhelt?

Min dreng på knap 3 vil vildt gerne være prinsesse!

Og den store på 6 vil gerne være superhelt

Anmeld

30. januar 2014

Kamulla

noah vil være Ronni Rolligan fra ramasjang mysteriet

Anmeld

30. januar 2014

JH12

Jeg ved ikke engang, om min datter kommer til at være med til noget fastelavn..
Vores dagpleje mor er syg, og vi ved ikke hvor længe.. Og hvor hun er når vi kommer til datoen..

Men hun får selv lov at bestemme hvad hun vil være, hvis hun skal klædes ud.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.