Hvad skal jeres skønne børn være til fastelavn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2014

Isabella_mor

Nu er Villads i tvivl om han vil være en krokodille eller et æble.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2014

Ayasmor

Denisep skriver:

Jeg er helt lost i år , aner ikke hvad prinsessen vil være og hun har ikke selv ønsket noget ?

Kom gerne med forslog til en pige på 3 eller hvad i selv overvejer til jeres børn

I år har datteren ønsker at være sygeplejerske tror nok lige sygeplejerske mor er lidt stolt

Anmeld

30. januar 2014

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Jeg havde mine ideer. min datter bliver 3 til marts.. spurgte hvad hun ville klædes ud som,.. Hun elsker prinsesser og kjoler... men hun ville være soldat.. så nu skal jeg finde ud af hvordan og hvorledes... forslag modtages gerne?

Anmeld

30. januar 2014

Leneur

Sidste år var Silje en sort hund, 3 1/2 år. Jeg fandt en sort joggingdragt og et stykke sort pelslignende stof, klippede hul til hovedet og bandt en snor rundt om. Syede ører på trøjen, der heldigvis havde hætte på og så havde hun en kurv med hendes små hundehvalpe i. Så sød var hun.
I år vil hun være en tiger og proceduren bliver noget lignende. Nu vil hun bare males i ansigtet også og i stedet for hundehvalpene syr jeg et kæmpe kødben.

Anmeld

30. januar 2014

N1

Min søn skal være Rasmus Klump

Anmeld

30. januar 2014

Lotus86

Vi er også lidt splittede herhjemme, den ene dag vil han være mormor, den næste dag morfar

Anmeld

30. januar 2014

livhemdrup

Den store vil være guden Freja (hvordan jeg så lige får lavet sådan et kostume)

den melleste vil være baby

den næst yngste hallo kitty

og lillebror er jo kun et år og går ikke i dagpleje så tænker at han bliver nok ik rigtigt klædt ud. 

Anmeld

30. januar 2014

Laulund87

Håber jeg kan finde et Monster High kostume, men de eneste jeg finder er alt for store

Anmeld

30. januar 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Lotus86 skriver:

Vi er også lidt splittede herhjemme, den ene dag vil han være mormor, den næste dag morfar

Hahahahahaha!!  Jeg er flad af grin!!  Hold nu op hvor er det fantastisk 

Anmeld

30. januar 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

aner det ikke...

havde købt en sød tigerdyrsdragt som var det eneste i hans størrelse men han nægter overhovedet at prøve den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.