det er hårdere...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2014

Kay

Stumpen skriver:

Ja mener ikke det de så meget, men det er tre år siden jeg måtte benytte mig af det, så meget kan have ændret sig..

Men pas på dig selv - det er det vigtigste...

ja det ved jeg godt... hun har sat en dobbelt tid af til mig i morgen... det er jeg ret glad for... 

har fået rigtig ondt i maven her i dag... startede i højre side i morges og formidag... men nu er det hele maven og fuck det gør sgu ondt... meget mere end da jeg aborterede 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2014

Stumpen

Kay skriver:

ja det ved jeg godt... hun har sat en dobbelt tid af til mig i morgen... det er jeg ret glad for... 

har fået rigtig ondt i maven her i dag... startede i højre side i morges og formidag... men nu er det hele maven og fuck det gør sgu ondt... meget mere end da jeg aborterede 

Godt at din læge tager dig seriøs.. 

Anmeld

20. januar 2014

Kay

Stumpen skriver:

Godt at din læge tager dig seriøs.. 

ja... er genneralt rigtig glad for vores læge 

Anmeld

20. januar 2014

Stumpen

Kay skriver:

ja... er genneralt rigtig glad for vores læge 

Det betyder meget - vi er i et lægehus med 3 læger og en uddannelseslæge... Jeg vil gerne beholde hende ungerne og jeg bruger, men vil gerne skifte ungerne, da jeg synes hun har været ret lala omkring det jeg har været der med omkring ungerne, men det kan jeg ikke.... (de "tager" ikke hinandens patienter)...  Der er kun det lægehus her i byen..

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

Er ked af at høre at du har det så slemt Jeg tror det er en ganske naturlig reaktion, men den er selvfølgelig ikke rar!

Jeg drømte i nat at du var gravid igen, så jeg tager det som et tegn om at det nok skal lykkes for jer inden længe 

Anmeld

20. januar 2014

Kay

Stumpen skriver:

Det betyder meget - vi er i et lægehus med 3 læger og en uddannelseslæge... Jeg vil gerne beholde hende ungerne og jeg bruger, men vil gerne skifte ungerne, da jeg synes hun har været ret lala omkring det jeg har været der med omkring ungerne, men det kan jeg ikke.... (de "tager" ikke hinandens patienter)...  Der er kun det lægehus her i byen..

oki... vi har 2 læger 2 sygeplejesker og 1 læge under uddannelse... og her ringer vi og kommer ind til den der har tid eller den hvor tingen passer ind... fx. er det som oftest den kvindelige læge der laver underlivs halløj... selvom jeg oftes kommer med alt andet til manden.... men det er nu ik mig der ønsker det jeg er lige glad for de er begge super  

Anmeld

20. januar 2014

Kay

Happiness skriver:

Er ked af at høre at du har det så slemt Jeg tror det er en ganske naturlig reaktion, men den er selvfølgelig ikke rar!

Jeg drømte i nat at du var gravid igen, så jeg tager det som et tegn om at det nok skal lykkes for jer inden længe 

tak søde... er også nød til at begynde og stole lit på min 6. sans... som er vendt tilbage i går... og den siger også det nok skal gå... 

er langsomt ved at finde mig selv igen og har det bedre end jeg havde det for en uge siden... 

Anmeld

20. januar 2014

Happiness

Kay skriver:

tak søde... er også nød til at begynde og stole lit på min 6. sans... som er vendt tilbage i går... og den siger også det nok skal gå... 

er langsomt ved at finde mig selv igen og har det bedre end jeg havde det for en uge siden... 

Er jeg glad for at høre. Tror det er sundt at give sig tid til at sørge. Ellers vil det altid dukke op i baghovedet.

Anmeld

20. januar 2014

Kay

Happiness skriver:

Er jeg glad for at høre. Tror det er sundt at give sig tid til at sørge. Ellers vil det altid dukke op i baghovedet.

ja... og er også så glad for at jeg har fået tiden 

Anmeld

24. januar 2014

KaKiChiMi

Hej Kay

Du har været i mine tanker rigtig mange gange. Hvordan har du det?

jeg håber du fik en god snak med lægen?

kram herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.