Det her er nok et lidt alternativt indlæg og kan jo i og for sig sagtens skrive det, jeg gør, for jeg er jo selv blevet mor og har fået mit første og eneste barn med min eneste ene. Så jeg har prøvet kærligheden og glæden og alle de oplevelser af første gang ens lille barn gør noget.
Men jeg har jo også oplevet alle konflikterne, søvnløse nætter, lortebleer, sex som en by i Rusland. Og nu hvor han er større uanede konflikter, når han ikke får sin vilje med skrigeri og ting, der bliver kastet.
Hm hvis jeg var dig og jeg virkelig som det lyder var dybt forelsket i manden, ville jeg prøve at se positivt på det. Du har fundet en mand som du virkelig elsker, han vil dig og i har det rigtigt godt sammen. Ovenikøbet har du fået hans to søde børn ind i dit liv, som du kan lave ting med, tage på skovtur i zoo og i svømmehallen. Alle de hyggelige ting, men fordi det er hveranden weekend slipper i for de besværlige ting, opdragelse, søvnløshed, skiftetøj til skole og børnehave. I kan have enormt meget kærestetid sammen og stadig have børn inde i jeres liv. Ved godt, at jeg måske tænker det lidt for lyserødt, men synes der er mange gode ting i det.
Anmeld