Rosa-Sofia skriver:
Det her er nok et lidt alternativt indlæg og kan jo i og for sig sagtens skrive det, jeg gør, for jeg er jo selv blevet mor og har fået mit første og eneste barn med min eneste ene. Så jeg har prøvet kærligheden og glæden og alle de oplevelser af første gang ens lille barn gør noget.
Men jeg har jo også oplevet alle konflikterne, søvnløse nætter, lortebleer, sex som en by i Rusland. Og nu hvor han er større uanede konflikter, når han ikke får sin vilje med skrigeri og ting, der bliver kastet.
Hm hvis jeg var dig og jeg virkelig som det lyder var dybt forelsket i manden, ville jeg prøve at se positivt på det. Du har fundet en mand som du virkelig elsker, han vil dig og i har det rigtigt godt sammen. Ovenikøbet har du fået hans to søde børn ind i dit liv, som du kan lave ting med, tage på skovtur i zoo og i svømmehallen. Alle de hyggelige ting, men fordi det er hveranden weekend slipper i for de besværlige ting, opdragelse, søvnløshed, skiftetøj til skole og børnehave. I kan have enormt meget kærestetid sammen og stadig have børn inde i jeres liv. Ved godt, at jeg måske tænker det lidt for lyserødt, men synes der er mange gode ting i det.
jeg tænker nemlig også ofte når jeg er sammen med hans børn I flere dage, at FUCK det er hårdt..
de er sindssygt søde og er allerede rigtig glade for dem.. synes det er så fantastisk at de har taget så godt imod mig. selv når jeg ikke er der så spørger de efter mig og vil beaøge mig - til trods for at jeg ikke har kendt dem særlig længe..
men når de så skal I seng, eller star mega tidlig op, eller vågner om natten, tisser I bukserne osv.... nøøøj hvor jeg tænker - er det det her jeg vil eller er jeg godt tilfreds med bare at være bonusmor?
jeg er enormt forvirret og har ingen anelse om hvad jeg vil..
måske fordi jeg er så forelsket som jeg er, fordi det er jeg virkelig ! men tænker om børn er lykken for mig? eller om det er fordi det forventes af mig at jeg tænker jeg skal ha dem?
giver måske ikke så meget mening, men som I kan høre så kører der MANGE tanker rundt I mit hovede